فناوری

دنده عقب «تارا اتوماتV2» از کانال 900 میلیونی‌ها

به گزارش Oxtan News; ارزیابی بازار حاکی از آن است که امروز سایپایی ها روز آرامی را سپری کرده اند و تنها دو خودرو افت قیمت داشته اند و سایر محصولات نیز بدون تغییر قیمت بوده اند.

به گفته فعالان بازار خودرو، سردرگمی قیمتی در بازار باعث شده تا این روزها معامله در بازار به کمترین حد خود برسد و ظاهرا خریداران با اطمینان در انتظار آخرین تغییرات بازار هستند تا وارد بازار خودرو شوند.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو، خبر خوش بینانه وزیر صمت این بازار را تحت تاثیر قرار داده است. عباس علی آبادی امروز وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است و تولید خودروهای داخلی را افزایش خواهیم داد. آورده است

از سوی دیگر امروز بازار خودرو با افزایش نرخ دلار کاهش یافت اما ظاهرا بازار توجهی به این افزایش نداشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما اس ۸»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو ۲۰۶ دنده ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» بود. . ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده ای» ۵۴۰ میلیون تومان قیمت داشت و نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت. با این حال «هایما اس ۸» امروز با کاهش ۵۰ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان قیمت داشت. ارزیابی بازار نیز نشان می دهد که در بین خودروهای ایرانی، «تارا اتومات V2» با کاهش ۱۸ میلیون تومانی ۸۸۲ میلیون تومان قیمت خورد و از کانال به ۹۰۰ میلیون تومان بازگشت.

از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد که در میان پرطرفدارترین مدل های ایران خودرو امروز، «دنا پلاس ۶ دنده ای توربو» ۸۹۶ میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با ۱۴ میلیون کاهش ۹۳۵ میلیون تومان قیمت گذاری شدند. . ، با کاهش ۱۵ میلیونی. بررسی ها نیز حاکی از آن است که امروز «پژو ۲۰۷ دنده ای» ۶۹۵ میلیون تومان در بازار قیمت و ۵ میلیون کاهش داشته است.

قیمت محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا، قیمت شاهین جی،تیبا بوکسر اس ایکس»، «تیبا “هچ بک EX”کوئیک دنده R، “کوئیک Gear S و Saina Gear S مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، امروز «شاهین جی» ۶۶۲ میلیون تومان در بازار به فروش رسید و تغییری در قیمت مشاهده نشد. اما خانواده کویک امروز در بازار با نوسان قیمت گذاری شد و با این شرایط «دنده کویک آر» در بازار ۳۹۵ میلیون تومان و «دنده کویک اس» در کانال ۴۰۰ میلیونی با کاهش ۶ میلیون تومانی عقب نشینی کردند. . ۳۹۴ میلیون تومان بود.

از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می دهد که قیمت خانواده تیبا امروز و با این شرایط تغییری نکرده استتیبا با صندوقدار” ۳۸۰ میلیون تومان و “تیبا ۲ نرمال» ۳۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد، بررسی بازار نیز نشان می دهد «ساینا گیر اس» امروز ۴۰۰ میلیون تومان قیمت داشته و ۵ میلیون تومان ضرر کرده است.

اقتصاد 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا