بانک و بیمه

دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش ایران تحلیل، در این دوره آموزشی تامین اجتماعی موضوعات مرتبط با صندوق های بازنشستگی در ایران، اقتصاد و سرمایه گذاری در صندوق های بازنشستگی، قوانین و مقررات، بودجه، درمان و سلامت، محاسبات بیمه ای و چشم انداز صندوق ها در برنامه هفتم توسعه، تشریح و تدریس می شود. . .

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدصادق غلامی مشاور و رئیس دبیرخانه هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه، سیدرضا میرنظامی رئیس سازمان تامین اجتماعی پژوهشکده فناوری و سیاست صنعتی دانشگاه صنعتی شریف، علی ماروی، رئیس اندیشکده بازرگانی دانشگاه صنعتی شریف، امیرعباس فدائلی، مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات سلامت سازمان تامین اجتماعی، وحید برسیاه، پژوهشگر تامین اجتماعی و محمدرضا حولایی، محقق علوم کامپیوتر اکچوئری به اساتید این دوره آموزشی.

این دوره با مدرک معتبر و ۵۰ درصد تخفیف برای کارکنان وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و صندوق های بازنشستگی و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه های معتبر در روزهای سیزدهم، چهاردهم، بیست و یکم و بیست و یکم ارائه می شود. دی ماه جمعه ۳۰ ساعت طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا