ورزشی

دوری ۲۰ روزه سردار آزمون از میادین

شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو میزبان فیورنتینا بود و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سردار آزمون که از ابتدا روی نیمکت بود پس از مصدومیت پائولو دیبالا در دقیقه ۲۵ جای خود را به ستاره آرژانتینی رم داد. این اتفاق به جای دیبالا هم افتاد و آزمون در دقیقه ۶۱ مصدوم شد. مهاجم تیم ملی ایران نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه ۶۲ جای خود را به استفان الشعراوی داد.

سایت “رم پرس” که اخبار تیم رم را پوشش می دهد، به نقل از آنجلو ماگیانته، گزارشگر اسکای اسپورت، اعلام کرد که آزمون مصدومیت شدیدتری نسبت به دیبالا داشته است. این گزارشگر همچنین اعلام کرد که مهاجم ایرانی رم به احتمال زیاد ۱۵ تا ۲۰ روز از میادین دور خواهد بود و سه بازی باقیمانده شاگردان ژوزه مورینیو برابر بولونیا، ناپولی و یوونتوس را از دست خواهد داد.

آزمون که در ابتدای فصل به صورت قرضی از بایرلورکوزن به رم پیوست، ۱۸۰ دقیقه با پیراهن این تیم به میدان رفت و مقابل لچه گلزنی کرد.

با توجه به اینکه جام ملت های آسیا ۳۲ روز دیگر در قطر برگزار می شود و سردار آزمون یکی از مهره های کلیدی تیم ملی کشورمان محسوب می شود، مصدومیت آزمون نگرانی هایی را در بین اهالی فوتبال کشورمان ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا