بانک و بیمه

دوستانت را دعوت کن، از سامان ۱۰۰ میلیون جایزه بگیر

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سامان، بانک سامان امکان دعوت از دوستان و افزایش شانس کسب جوایز میلیاردی برای این حساب ها را در جشنواره زمستان داغ وینکارت فراهم کرده است.

بنابراین تمامی دارندگان حساب وینکارت می توانند با دعوت از دوستان خود برای افتتاح این حساب، ۵۰۰ امتیاز برای شرکت در قرعه کشی ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی کسب کنند.

بر این اساس افرادی که قصد شرکت در قرعه کشی حساب وین کارت را دارند می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل اقدام به افتتاح حساب و دریافت وین کارت کنند و کلیه فعالیت های بانکی از قبیل پرداخت قبوض، خرید از کارتخوان سامان، خرید شارژ، انتقال وجه را انجام دهند. و غیره برای شرکت در دور بعدی قرعه کشی شرکت کنید و امتیاز بگیرید.

لازم به ذکر است که تمامی دارندگان وینکارت برای شرکت در قرعه کشی باید در هر فصل حداقل ۱۰۰ امتیاز جمع آوری کنند. امتیاز بیشتر به معنای افزایش شانس برنده شدن است.

برای دعوت از دوستان خود می توانید پس از ورود به اپلیکیشن موبایل روی تب “به روز رسانی” در قسمت پروفایل کلیک کنید و سپس با انتخاب گزینه “دعوت دوستان” کد دعوت خود را برای دیگران ارسال کنید.

لازم به ذکر است به ازای هر افتتاح موفق حساب، دعوت کننده ۵۰۰ امتیاز برای شرکت در قرعه کشی دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا