ترندهای روز

دوقلوهای خلافکار با اشتباه عجیب خودشان دستگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

چند روز پیش مردم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و از درگیری دو نفر خبر دادند و گفتند که این دو برادر دوقلو هستند که راز جنایت خود را در جریان درگیری فاش کردند.

یکی از شاهدان که موضوع را به پلیس اطلاع داد، پس از ورود ماموران گفت: دو برادر جوان با هم درگیر بودند که من و چند نفر دیگر برای پایان دادن به این درگیری جلو رفتیم. این وسط به هم فحش می دادند، از دزدی و چیزهای دیگر حرف می زدند که به پلیس زنگ زدیم.

شاهد دیگری گفت: از یکی از دو برادر دوقلو هم شنیدم که می گفت: تقصیر من بود که در زمان ورشکستگی به تو کمک کردم تا هر شب تا صبح کابوس دستگیری را ببینی.

پس از آن بود که دو برادر با وجود اینکه شکایتی از یکدیگر نداشتند دستگیر شدند. زیرا سرنخی که شاهدان به ماموران دادند کافی بود و پس از بازرسی از خودروی آنها مقادیری اقلام مسروقه نیز کشف شد.

در ابتدا دو برادر جوان ادعا کردند که شاهدان دروغ می گویند اما تعداد شاهدانی که گفته های یکدیگر را تایید کردند و همچنین اقلام مسروقه داخل خودرو چاره ای برای آنها نگذاشته و به سرقت های سریالی از ویلاها و کارگاه های شبانه اعتراف کردند.

در صحنه مشخص شد که یکی از برادران دوقلو دچار ناکامی مالی شده و به قول خودش به ته خط رسیده است، به همین دلیل هر دو تصمیم گرفتند از شباهت های خود برای اعمال مجرمانه برای جبران خسارت او استفاده کنند.

در تحقیقات مشخص شد که هر دو برادر مهندس هستند و یکی از آنها برای ثروتمند شدن تمام دارایی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده است اما یکی از دوستانش پول او را گرفته و فرار کرده است.

سپس دو برادر با یکدیگر مشورت کرده و تصمیم به انجام اقدامات مجرمانه گرفتند. برادری که چند ثانیه بزرگتر بود، ابتدا پیشنهاد کلاهبرداری را مانند برادر کوچکتر داد، اما آنها واقعاً توان مالی آن را نداشتند و سپس شروع به سرقت کردند.

این دو برادر درباره شگرد خود اعتراف کردند: خانه های ویلایی و کارگاه های خارج از شهر سوژه ما بود. آخر هفته ها از خانه های خالی و کارگاه های ساختمانی بازدید می کردیم. یکی از ما به نگهبان کارگاه یا خانه ویلایی می رفت و سرش را گرم می کرد. دومی یواشکی وارد می شد و ما وسایل قیمتی را داخل کیف می گذاشتیم و فرار می کردیم.

برادران دوقلو در حال حاضر بازداشت هستند و تحقیقات در مورد جنایات آنها ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا