فناوری

دولت سیزدهم کشور را از بسیاری مشکلات نجات داد

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، حجت الاسلام مجتبی میردامادی ظهر امروز جمعه هشتم آذرماه در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: پیامبر(ص)پ) مسلمانان می گویند از ظلم بترسید، در این زمینه تصمیم به ظلم به دیگران نداشته باشید، زیرا در روز قیامت ظلم به تاریکی تبدیل می شود.

او اضافه کرد: مطابق با کلمات قرآن شامل کسانی است که وارد بهشت ​​می شوند، کسانی که مال خود را انفاق می کنند و بعد از گناهانشان استغفار می کنند، همچنین قرآن به کسانی که از خدا می ترسند وعده بهشت ​​می دهد، زیرا اگر ترس از خدا گناهی نباشد. ما رستگار نمی شویم و وارد بهشت ​​نمی شویم.

امام موقت اصفهان با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س)س) و با گرامیداشت روز زن ادامه داد: پیامبر اکرم (ص)پ) می گویند از خدا بترس که به همسرت ظلم کند، چون همسرت مادر فرزندانت است پس باید همسرت پیامبر اکرم (ص) را دوست بداری.پ) می گویند پیغمبر از کسی راضی است که حضرت زهرا را راضی کند، امروز برخی جنایتکاران غربی زنان را برای لذت بردن به بردگی می گیرند. عروسی در حالی که از نظر اسلام حقوق زن و مرد مساوی است و در بسیاری از موارد زنان الگوی مؤمنان قرار گرفته اند و پیامبر اسلام (ص) سعی در فریب زنان اسلام دارد.پ) زنان را به گلی تشبیه کرده اند که وظیفه مهمی در تربیت فرزندان مجاهد دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر وقت استکبار جهانی برنامه ریزی کرده است، مردم وارد صحنه شده و مشت به آمریکا و استکبار زده و نقشه های آن را بر باد داده اند. به دهان آهنین آمریکا زدند. تا زمانی که مردم فدای اسلام و قرآن هستند، به فرموده امام (ره)، قطعاً آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، زیرا اگر در اوایل انقلاب می توانست، امروز به فضل الهی، ایران است. به قدرتی دست یافته است که هیچ قدرت دیگری در جهان به آن دست نیافته است. نداشته است شجاعت با ایران مقابله نخواهد کرد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضرت امام خمینی (ره) در روز یازدهم. دی ماه با جمعی از علما و زنان آشنا شد. گورباچف پیام امام خمینی به رهبر شوروی این بود که فروپاشی شوروی به خاطر مشکلات نظام اقتصادی نیست، بلکه مشکل شما فراموشی خدا و گورباچف او هم کمی بعد به اشتباه خود اعتراف کرد.

میردامادی ضمن گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله مصباح و شهادت سردار سلیمانی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری شهادت حاج قاسم سلیمانی تحولی در جهان اسلام ایجاد کرد و برکات را به همراه داشت.

وی تاکید کرد: امروز باید خدمات دولت سیزدهم را بیشتر به مردم گفت چرا که دولت سیزدهم کشور را از مشکلات نجات داد و بسیاری از پروژه های نیمه تمام را به اتمام رساند. .

امام جماعت موقت اصفهان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود بر ایران تحلیلات تاکید کردند چرا که امروز دشمن در صدد ایجاد ناامیدی و یأس است. خیر امیدی که به دنبال کاهش مشارکت، ملت مسلمان ناامید نشوند زیرا یاس و خیر برای غیر مؤمنان امید است، در این راستا حضور پرشور در ایران تحلیلات ضروری است. رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تحلیلات را تحولی دانستند و بر چهار اصل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت ایران تحلیلات تاکید کردند.

میردامادی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با شهادت سردار سیدرضا موسوی نفرت خود را نشان داد. امیدواریم شر دشمنان اسلام با خون پاک شهید سید رضی که در کنار حاج قاسم سلیمانی پیروزی و افتخار آفرید ریشه کن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا