بانک و بیمه

دولت ۱۷۰ همت از مطالبات تامین اجتماعی را پرداخت کرد

به گزارش ایران تحلیل، میرهاشم موسوی روز سه شنبه در جلسه هیات مدیره کانون عالی بازنشستگی افزود: با تسویه ۷۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات این سازمان در سال جاری، این مبلغ نیز برای سرمایه گذاری در این راه بیشتر به معاونت سرمایه گذاری می رسد. بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان. جدید در این دوره.

وی با یادآوری اینکه برکات مستمری بگیران فعال به سازمان تامین اجتماعی نیز می رسد، بر لزوم توسعه کمی و کیفی خدمات برای خانواده بزرگ تامین اجتماعی به ویژه مستمری بگیران تاکید کرد و افزود: تصمیمات مختلفی که در بخش های مختلف سازمان تامین اجتماعی انجام می شود. باید شرایط و وضعیت سازمان باشد، هر چند با اجرای قانون به نحو مطلوب فاصله داریم.

موسوی به توسعه خدمات درمانی جامعه تامین اجتماعی اشاره کرد و به رویکرد مثبت و حمایت همه جانبه دولت سیزدهم از توسعه خدمات به بازنشستگان اشاره کرد. وی گفت: در دولت سیزدهم مردم، شخص رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، هیئت دولت و همچنین وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی همواره بر توسعه خدمات به ذینفعان سازمان در تصمیم گیری تاکید و همراهی کرده اند. ایجاد و رویکرد تحول این سازمان از سطح کیفی و کمی عملکرد پشتیبانی و بهبود می بخشد.

در نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگی سراسر کشور، نمایندگان این مرکز به خدماتی همچون افزایش سهم سازمان در بیمه تکمیلی مستمری بگیران، برنامه ریزی اشاره کردند. زیارت کرامت رضوی، تعداد برای افزایش تسهیلات بازنشستگی و همچنین برگزاری المپیک ورزشی برای بازنشستگان از توسعه. خدمات سازمان بیمه اجتماعی این قشر را شناخت و به مسائل بازنشستگی توجه ویژه ای داشت و طرح های پیشنهادی برای مستمری بگیران را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا