خودرو

دومین تاکسی برقی ایران‌خودرو در آستانه ورود به ناوگان


آنچه دیگران می خوانند:

گروه صنعتی ایران خودرو بر اساس راهبردهای وزارت حراست در ارائه خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین طراحی محصول برقی داخلی است که برای اولین بار در صنعت خودرو کشور با تارا انجام شد. و ماشین Rayra به سرعت بخشیدن به روند نوسازی. ناوگان حمل و نقل عمومی دارای تاکسی های برقی از برندهای معتبر و باکیفیت است.

دومین محصولی که گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری برند “فاو باستیون” یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین برندهای چین به ناوگان تاکسیرانی معرفی می کند، امکانات ایمنی و راحتی خوبی را برای رانندگان تاکسی و مسافران فراهم می کند. که مطمئنا می تواند شما را راضی کند

تاکسی برقی ایران خودرو دارای استانداردهای روز است و مجوزهای لازم را برای شماره گذاری و گنجاندن در ناوگان تاکسیرانی دریافت کرده است.

این محصول دارای باتری لیتیوم فسفات است که در مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می شود و با یک بار شارژ می تواند تا ۴۲۵ کیلومتر را طی کند.

موتور الکتریکی Faw Bastion NAT دارای حداکثر قدرت ۱۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر است.

این خودرو دارای ابعاد ۴۴۵۰ میلی متر طول، ۱۸۴۰ میلی متر عرض و ۱۶۸۰ میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور ۲۸۵۰ میلی متر است. از ویژگی های این خودرو می توان به فضای بسیار مناسب برای سرنشینان و بار و همچنین ورود و خروج آسان مسافران اشاره کرد.

از ویژگی های این خودرو می توان به فرمان برقی، صندلی های چرمی شش حالته با حالت تهویه و استراحت برای راننده و چهار وضعیت برای سرنشین، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، سیستم بازیابی انرژی ترمز و حرارت اضافی، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، ترمز اضطراری، سیستم کمک حرکت هنگام رانندگی در سربالایی، سیستم ضد واژگونی، کروز کنترل، سیستم کنترل باد لاستیک، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، کشویی برقی عقب سمت راست و چراغ جلو، همه LAدی می تواند سواری دلپذیر و راحت را برای راننده و سرنشینان فراهم کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انعقاد قرارداد با شهرداران شهرهای بزرگ آمادگی دارد تا این تاکسی پرسرعت را وارد شبکه تاکسیرانی کشور کند.

علاوه بر کیفیت بالای محصول، ضمانت کیفیت و خدمات در دسترس مشتریان، مهمترین مزیت ارائه این خودروی برقی به رانندگان تاکسی است.

لازم به ذکر است ایران خودرو پیش از این تاکسی برقی GRE را روانه بازار کرده است که گنجاندن آن در ناوگان تاکسیرانی در کنار برند Bastion می تواند در رفاه حال رانندگان، مسافران و شهروندان و همچنین کاهش آلاینده ها تاثیر بسزایی داشته باشد. مناطق کلان شهر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا