ارزهای دیجیتال

دونالد ترامپ حامی استخراج کنندگان بیت کوین خواهد بود

به گزارش ایران تحلیل:






دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، پس از اینکه ارزهای دیجیتال را به یکی از موضوعات اصلی کمپین خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی تبدیل کرد، قول داده است که اگر به آرامی وارد کاخ سفید شود، از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین (BTC) قویا حمایت خواهد کرد.



به گفته متیو شولتز، مدیرعامل جرقه تمیز ترامپ، یک شرکت بزرگ استخراج ارزهای دیجیتال، اخیراً در ۱۱ ژوئن با ده ها ماینر بیت کوین در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ فلوریدا ملاقات کرد و به آنها گفت که فضای ارزهای دیجیتال را دوست دارد و کاملاً درک می کند.

GP1HQ11WoAA-vhX

علاوه بر این، شولتز همچنین گفت که رئیس جمهور سابق ایالات متحده معتقد است که آنها معدنچیان دارایی هستند شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) آنها همچنین می توانند به تثبیت تامین انرژی شبکه کمک کنند، موقعیتی که او قول داده است در صورت انتخاب در کاخ سفید از آن دفاع کند.

علاوه بر این، ترامپ همچنین با جیسون لس، مدیرعامل Riot Platforms (NASDAQ: RIOT)، یکی دیگر از بزرگترین شرکت‌های بلاک چین که تسهیلات استخراج را برای تراکنش‌های شبکه‌های بلاک چین تایید می‌کند، ملاقات کرد.

مدت کوتاهی پس از آن، ترامپ در حساب Truth Social خود پست کرد که استخراج بیت کوین می تواند «آخرین خط دفاعی ما در برابر CBDC» باشد و اضافه کرد که او می خواهد تمام بیت کوین های باقی مانده «ساخت ایالات متحده» باشد. زیرا این به کشور کمک می کند تا بر انرژی مسلط شود!!!

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال؛ موضوع مناقشه بایدن و ترامپ

با این حال او اکنون موضوع را ۱۸۰ درجه چرخانده و اخیراً این را اعلام کرده است “خوب با کریپتو” و او به اختلافات بر سر این موضوع بین خود و رقیب ریاست جمهوری خود، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده اشاره کرده است. او همچنین شروع به پذیرش کمک های کمپین خود در قالب ارزهای دیجیتال کرده است.

در همان زمان، به نظر می رسد که بایدن تغییر قابل توجهی را در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است، زیرا تیم او شروع به تماس با جامعه فعالان ارزهای دیجیتال کرده است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا