ترندهای روز

دو نکته درباره الناز ملک که به زودی بیشتر از او خواهید شنید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مسعود آقاجانی منتقد سینما در یادداشتی به تحلیل نقش الناز ملک در سریال «زخم کاری” پرداخت.

دو نکته در مورد الناز ملک که به زودی در مورد آنها بیشتر خواهید شنید

در این یادداشت آمده است:

سیما دشمن قسم خورده طلوع است و در سلسله حقایق فصل دوم به شخصیت صبور و مرموز سیما در زندگی شفاعت به تفصیل پرداخته شد.

با مرگ شفاعت و فرزندانش شیدا و شهریار که ردپای دسیسه های طلوعی در آن به وضوح دیده می شود، سیما بیش از هر زمان دیگری تنها شده است. اکنون او مالک ارث شفاعت از هلدینگ است که دو درصد از کل دارایی ریزآبادی است.

صاحب هم وضعیت سیما را دارد. او نیز مجروح طلوعی و عامل از دست دادن خانواده اش است و حال فعلی خود را دستان پشت پرده طلوعی و زیاده خواهی های سمیرا می بیند. بنابراین طبیعی است که مالک و سیما برای از بین بردن دشمن مشترک خود به یکدیگر نزدیک شوند.

صرف نظر از فرضیه ارتباط این دو در گذشته که فرضیه ای بود که در حقایق فصل قبل مطرح شد، اصرار مالک برای گفتگو با سیما بیش از حد معقول است.

اما دو نشانه قوی دیگر در رفتار سیما برای تایید این ادعا دیده می شود:

– کوتاه کردن موهای سیما:

کوتاه کردن مو نشانه تغییر و دگرگونی درونی در نگرش، رفتار، شخصیت و فراز و نشیب های عاطفی است. سیما با این اقدام تلویحاً سیمای دیگری را در درون خود به دنیا می آورد و زین باید شاهد سیمایی باشد که از کلبه و خانه نشینی بیرون می آید و برای رسیدن به هدف اصلی زندگی خود که نابودی است. طلوعی با مالک دست می دهد. دوستی که می تواند به ازدواج هر دوی آنها ختم شود.

– علامت عنکبوت سیاه روی لباس سیما:

سیما با لباسی که عنکبوت مشکی روی آن هک شده بود در مهمانی طلوعی حاضر شد. جالب اینجاست که عنکبوت نیز نشانه تغییر است. تغییری که همراه با صبر و استقامت است.

تلاش مستمر عنکبوت برای بافتن تار عنکبوت نشانه آن است که برای رسیدن به اهداف خود باید صبور باشید و سخت کوشید. سیما با حوصله و سیاست می تواند وارد دستگاه طلوعی شود، به او نزدیک شود و در خیریه طلوعی چشم و گوش مالک باشد تا آخرین ضربه را به طلوعی وارد کند.

بزرگترین هدف طلوعی در این لحظه رسیدن به رمز عبور است. رمزی که قطعا توسط صاحبش تغییر داده شده تا طلوعی نتواند از راه بهشت ​​به آنها برسد.

پس تنها راه نجات طلوعی و زدن کلنگ پتروشیمی چراغ سبز مالک است. چراغ سبزی که لازمه آن است چراغ سبز پانی به صاحب و خالی شدن بیش از پیش پشت طلوعی است. فضای خالی که می تواند منجر به فرار طلوعی به کشوری مانند ترکیه و قتل صاحب آن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا