اخبار بورس

دو هیات مدیره خارجی و یک سهامدار عمده حقیقی خارجی در این نماد سیمانی!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبا بررسی هیئت مدیره شرکت های مختلف مشخص شد که دو خارجی در هیئت مدیره یک شرکت سیمانی پذیرفته شده در بورس ایران حضور دارند.

سهام سیمان آرتا اردبیل با نماد سربیل در بورس ایران معامله می شود. این نماد تنها نماد روی تابلو است دوتا خارجی حضور دارند

همانطور که از تصویر زیر مشخص است، در این نماد پیر فرانسوا هاسلر وی نماینده شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار و رئیس هیئت مدیره سربیل ​​است.

همچنین یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره نیکلاس آندره ماتیس وی نماینده شرکت سیمان فراز فیروزکوه در هیات مدیره سربیل ​​است.

نکته مهم این است که سربیل ​​زیرمجموعه این شرکت است سرمایه گذاری سیمان اسپندار است. ۵۵.۷۶ درصد از سهام سربیل متعلق به شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار است. این نام نیز جزو سهامداران عمده این شرکت است شخص حقیقی خارجی با ۱.۷۸ درصد از سهام سربیل مشاهده می شود که احتمالاً یکی از دو نفری است که ذکر شد. در صورتهای مالی سالانه سربیل نام این شخص حقیقی خارجی مشخص نیست اما با توجه به حضور وی در هیئت مدیره می توان حدس زد که این شخص حقیقی خارجی یکی از این دو نفر باشد.

هیچ ارزشی نداره سرمایه گذاری سیمان اسپندار دارای سه کارخانه است:

  • شرکت سیمان آرتا اردبیل
  • شرکت سیمان فراز فیروزکوه
  • شرکت سیمان نزار قم

همچنین دو کارخانه آهک در آذرشهر و البرز نیز متعلق به این شرکت است. همچنین در بخش حمل و نقل شرکت امان تروتر الماس اسپندار نیز با این شرکت مرتبط است.

نکته مهمتر حضور سه خارجی در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار است. دو نفر که افراد فوق الذکر هستند و نفر سوم یک نفر نام دارد آندره کورتل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا