ترندهای روز

دو پیشنهاد کارتونی جذاب برای آخر هفته

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دوبله اختصاصی انیمیشن های «گارفیلد ۲۰۲۴» و «درون و بیرون ۲» ساخته «فیلیموکودک» تا آخر هفته در اختیار علاقه مندان به این آثار قرار می گیرد.

انیمیشن «گارفیلد» که عنوان یکی از محبوب ترین انیمیشن های جهان را به خود اختصاص داده است به کارگردانی مارک دینال در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است.دوبله اختصاصی این انیمیشن که محصول کشور آمریکا و انگلیس است در Filmokodec منتشر شده است. همزمان با عرضه جهانی آن در روز چهارشنبه.

دو پیشنهاد کارتونی جذاب برای آخر هفته

مدیریت دوبله این اثر بر عهده آیدین الماسیان و ترجمه آن بر عهده سعیدرضا منصوری است. صداپیشگی دوبله «گارفیلد» را رضا سلطانی و بهزاد الماسی نیز انجام داده اند. علیرضا وارسته، ناصر محمدی، مسعود تقی پور، فریبا ثابتی، عرفان هنربخش، مینا مومنی، بهزاد الماسی، علیرضا طاهری، سامان مظلومی، آیدین الماسیان، راضیه فهیمی، کسری نیک آذرعلیرضا مهدوی، ادریس صفردخت و روگینین افسر نیز دارای فرم هستند. تیم دوبلاژ این انیمیشن

دو پیشنهاد کارتونی جذاب برای آخر هفته

در خلاصه داستان گارفیلد با مضمون ماجراجویی آمده است: «پس از یک برخورد غیرمنتظره با پدرش که مدت هاست گم شده، یک گربه ولگرد به نام ویک، گارفیلد و دوست سگش اودی مجبور می شوند از زندگی کاملاً نازک خود جدا شوند و ویک را همراهی کنند. سرقت خطرناک و …

علاوه بر این اثر، انیمیشن شناخته شده «Inside and Out 2» به کارگردانی کلسی مان از جمعه با دوبله اختصاصی در Filmokodec قابل مشاهده است. داستان این انیمیشن که در ادامه داستان سری قبل ساخته شده است از این قرار است که کنترل ذهن رایلی که حالا به سن نوجوانی رسیده است دچار تغییر ناگهانی شده است. اکنون در کنار احساساتی مانند شادی، غم، خشم، ترس و نفرت، احساس دیگری به نام غم و اندوه ظاهر شده و اوضاع را به هم ریخته است. ….

گروه دوبلاژ این انیمیشن به کارگردانی عرفان هنربخش و ترجمه سارا احمدزاده عبارتند از: ساناز غلامی، شهره روحی، راضیه فهیمی، ناصر محمدی، مینا مومنی، سامان مظلومی، لیلا سودبخش، عاطفه رضوان نیا، ثمین مظفری، علیرضا ثحیتی. ، سامیه الیاسی، عباس چهاردهی، الهام محمدی، روژینا ظهوری، آیدین الماسیان، عرفان هنربخش، مسعود تقی پور، بهزاد الماسی، نرگس آحازان، پرستو عامری، پرنیان شادکام، علیرضا مهدوی، کسری نیک. آذرثمین افشار، سارا احمدزاده و ادریس صفردخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا