بانک و بیمه

دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی

به گزارش افق میهن به نقل از بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران، از زحمات تک تک کارکنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید با هماهنگی، همدلی و همدلی بیشتر پیش برویم. ما می توانیم مسیری را که برای موفقیت بانک لازم است طی کنیم. مقرر شد شرایط مناسب و مساعدی برای مشتریان و همکاران بانک ایران زمین ایجاد شود.

رئیس هیات امنای بانک ایران زمین با بیان اینکه پیشرفت امروز بانک حاصل تلاش مستمر همه همکاران و مشارکت مستمر آنان است، افزود: در سال ۱۴۰۳ مانند سال های گذشته همکاران باید با درایت و تدبیر تمام توان خود را به کار گیرند. جایگاه بانک ایران زمین حفظ وجهه شایسته همکاران و مشتریان این بانک است.

علیرضا کریمی عضو هیأت امنای بانک ایران زمین با تبریک همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: امیدوارم خداوند متعال سال پیش رو را به برکت این ایام فرخنده برای همه ما سالی پر برکت قرار دهد. هموطنان، کشورمان و همکاران بانک ایران زمین.” اجازه دهید فرده و همکارانمان با قدرت و دید بیشتر در جهت ارتقای نام ایران زمین و افزایش رضایت مشتریان گام بردارند.
وی با قدردانی از همبستگی و تعهد در بین کارکنان بانک زمین ایران افزود: تک تک کارکنان بانک ایران زمین بهترین هستند و در کنار هم به همه اهداف خواهند رسید.

در این جلسه قدرت اله عبداللهی از اعضای هیات امنای بانک ایران زمین از زحمات یکایک کارکنان بانک در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد و از همه همکاران خواست با جدیت و جدیت بیشتر در جهت رشد و ارتقای جایگاه بانک تلاش کنند. در سیستم بانکی کشور
عبداللهی مسئولیت کارکنان در شعب و ستادها را در سال جدید بسیار مهم دانست و گفت: همکاران باید برای حفظ منافع بانک و پیشرفت عملیاتی در حوزه بانکی تلاش مضاعف و مجدانه تری داشته باشند.

وی از همه همکاران خواست با تلاش و کوشش بیشتر این فرصت را در اختیار مدیریت بانک قرار دهند تا بتواند اقدامات موثرتری از جمله ایجاد تسهیلات رفاهی و معیشتی بیشتر برای همکاران انجام دهد.

عبداللهی با بیان اینکه حرکت به سمت تحول دیجیتال در بانک ضامن ایران یکی از اولویت های اصلی این بانک در سال های اخیر است، افزود: پس از زیرساخت های ایجاد شده توسط معاونت فناوری اطلاعات، امروز زمان عملکرد و ارائه خدمات بهینه فرا رسیده است. مشتریان بانک. رسید.

عبداللهی بیشترین پتانسیل این بانک را در سرمایه انسانی دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی و مشارکت در سال جدید بتوانیم رضایت مشتریان را نسبت به خدمات به دست آمده جلب کنیم.

وحید علیزاده مدیر شعب بانک ایران زمین در این جلسه با قدردانی از زحمات مدیران ارشد بانک گفت: مدیران ارشد بانک همواره همراهی و همکاری خوبی با کارکنان و امور شعب داشته اند. و امیدواریم در سال جدید با عملکرد بهتری به زحمات آنها پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا