اخبار بورس

دیپلمه ها در هیات مدیره عرضه اولیه جدید!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبه احتمال زیاد یکی از عرضه های اولیه بعدی بازار سرمایه نماد اخشان باشد چرا که امروز یکشنبه سوم است. دی اولین نشست خبری این نماد برگزار شد و قرار است فردا نشست دوم برگزار شود.

شرکت اخشان خراسان پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲ به عنوان سیصد و دومین نماد معاملاتی (شرکت صد و نود و پنجمین بازار دوم) به لیست دوره های خارج از بورس ایران اضافه شد.

معرفی شرکت سهامدار نمادین کیست؟

شرکت اخشان خراسان ۱۰ اردیبهشت در سال ۱۳۸۲ به عنوان هلدینگ ویژه ثبت و در اداره ثبت اسناد و املاک چناران به ثبت رسید. اخشان خراسان شرکت اصلی و پادراتوس زیرمجموعه این گروه است شرکت هلدینگ تبرک در نظر گرفته شده است. فعالیت اصلی این شرکت تولید محصولات کشاورزی (گوجه فرنگی، گندم و …)، تولید و فرآوری شیر خام (گندم به آرد) و بازرگانی می باشد.

شرکت اخشان خراسان در سال ۱۳۷۸ ۹۰ درصد سهام شرکت پادراتوس را به مبلغ ۳۰.۶ میلیارد تومان خریداری کرد. فعالیت پادراتوس تولید محصولات لبنی مانند شیر پاستوریزه، دوغ، ماست، پنیر و … می باشد.

۹۹ درصد سهام این شرکت متعلق به هلدینگ غذایی تبرک است است.

هیئت دیپلم در اخشان!

نکته بسیار جالب این نماد حضور دو نفر از اعضای هیئت مدیره با مدرک تحصیلی است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است فرشته نقاش خاکستری قائم مقام این شرکت دارای مدرک دیپلم است. همچنین مهسا بستانی وی به عنوان یکی دیگر از اعضای این هیئت دارای مدرک دیپلم است.

از دیگر اعضای این هیئت می توان به مهدی، ناصر و علیرضا بوستانی اشاره کرد. هیئت مدیره این شرکت در اختیار بستانیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا