ترندهای روز

رأی مردم معانی مختلفی دارد و قابل مصادره نیست

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رهبر انقلاب قبلاً هم فرموده اند که حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند در ایران تحلیلات شرکت خواهند کرد. یعنی ممکن است کسی نظام را قبول نداشته باشد و حتی با رهبری زاویه داشته باشد، اما ایران را دوست داشته باشد و فقط برای آینده بهتر ایران و فرزندانش در ایران تحلیلات شرکت کند و گزینه ای را ایران تحلیل کند که از دیگری بهتر می داند. و نه یک ایده ال رای یا به خاطر ایران به یکی رای دهید تا دیگری سرنوشت کشور را به دست نگیرد و…

در این نگاه ملی و همه جانبه ای که رهبری هم بیان کرده اند، «ایران» بیش از هر چیز دیگری مهم است.

عده ای ترجیح می دهند فقط گروه خاصی در ایران تحلیلات شرکت کنند. یکی از روش های آنها برای حذف بقیه این است که این جمله را می گویند که هرکس رای می دهد معنایش چیزی نیست جز اینکه نظام را قبول دارند!
ارسال پیام سراسری وزارت کشور در روز ایران تحلیلات با این مضمون، حتی اگر با استفاده از بیانات رهبری باشد، مصداق «حق یعنی باطل» است و به درستی مورد انتقاد یکی از نامزدهای مرحله دوم ایران تحلیلات قرار گرفته است. ایران تحلیلات. است.

رای مردم معانی مختلفی دارد و قابل توقیف نیست

در واقع ظاهر پیامک دعوت به حضور است، اما در شرایط کنونی دعوت به خانه نشینی است زیرا به کسی که فقط می خواهد به ایران رای بدهد و نه به نظام، پیام می دهد: فقط اگر می خواهی رژیم کنی را تایید کنی، بیا رای بده و در خانه بنشین! (برای رای دادن به گزینه ما).

رای مردم معانی مختلفی دارد و قابل توقیف نیست

رهبر انقلاب در تحلیلی مختصر و مفید از عدم شرکت ۶۰ درصدی مردم در دور اول، دلایل مختلفی را برشمردند و به درستی بیان کردند که افراد به دلیل مخالفت با مراجع، گروه ها به دلیل مخالفت با نظام و … گروه ها به دلیل برخی مشکلات و مسائل شخصی. در ایران تحلیلات شرکت نکردند.

همانطور که عدم شرکت در ایران تحلیلات می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، شرکت در ایران تحلیلات نیز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و نمی توان گفت که هرکس آمد و رای داد، لزوما به نظام رای داده است (همانطور که دلیل همه غیر رای دهندگان). خلاف نظام نیست). ممکن است یکی به خاطر نظام و رهبری رای دهد، یکی به این دلیل که فردی را برای ریاست جمهوری و آینده کشور مناسب می داند و دیگری به گزینه ای که از نظر او برای حکومت مطلوب نیست رای دهد تا نه” برای گفتن اعتراض و برهم زدن بازی صاحبان قدرت و…

لذا به وزارت کشور توصیه می شود در روز ایران تحلیلات، تقوای سیاسی داشته باشند و از ارسال پیامک های هدفمند سیاسی خودداری کنند. از مردم نیز انتظار می رود که فریب «بازی فرض یکسان آرا» را نخورند و بیش از هر چیز به خاطر ایران و نجات ایران و آینده فرزندانشان رأی دهند. حالا خواجه حافظ شیرازی هم می داند هر رای یعنی چه.

مادر ما ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور فرزندانش نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا