ورزشی

رئال از خریدنت پشیمان شد

شب گذشته پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان بارسلونا بود و با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب این تیم شد تا در بازی برگشت کار سختی را پیش رو داشته باشد.

شاگردان لوئیز انریکه اگرچه در ابتدا از حریف عقب افتادند اما توانستند گلی را که به ثمر رسانده بودند جبران کنند و حتی تیم پیروز شوند اما این برتری شکننده بود و در نهایت تعویض های ژاوی به کارشان آمد و توانستند به عنوان تیم برتر تبدیل شوند. برندگان نهایی زمین را ترک کن

امباپه در این بازی کاملا توسط مدافعان بارسلونا مهار شد و نتوانست مهارت ها و توانایی های خود را در زمین نشان دهد و همین موضوع خشم و ناراحتی هواداران پاری سن ژرمن را به همراه داشت و حتی باعث شد که بسیاری از آنها این دیدار را آخرین حضور تیم پی اس جی بدانند. این بازیکن ستاره فرانسوی در پارک دو پرنس در لیگ قهرمانان اروپا.

یکی از هواداران محبوب پاری سن ژرمن پس از پایان این بازی با کنایه خطاب به امباپه نوشت: شاید رئال مادرید بعد از اینکه دید بارسلونا چقدر راحت توانست او را در بازی امشب مهار کند، در خرید او تجدید نظر کند تا به این شکل اعتراض کند. تصمیم او برای ترک این باشگاه و عملکرد ضعیف او مقابل بارسا نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا