ورزشی

رئال مادرید قهرمان سوپرجام اسپانیا شد/ بارسلونا ال‌کلاسیکوی دوم را سنگین‌تر باخت

فینال سوپرکاپ اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در اولین ورزشگاه ریاض شهر پارک بین تیم های رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد و رئال مادرید این بازی را با نتیجه قاطع ۴ بر ۱ به پایان رساند.

رئال بازی را طوفانی آغاز کرد و با زدن دو گل در ۱۰ دقیقه ابتدایی حریف کاتالانی را شوکه کرد. هر دوی این گل ها توسط وینیسیوس جونیور در دقایق ۷ و ۱۰ به ثمر رسید. دقایقی طول کشید تا بارسلونا از این شوک خارج شود و با گل دقیقه ۳۳ روبرت لواندوفسکی، شاگردان ژاوی هرناندز امیدوار به بازگشت به بازی بودند، البته خیلی زود اختلاف دوباره به دو گل رسید. این بار اشتباه رونالد آرائوخو وینیسوس را در محوطه جریمه به زمین انداخت و رئال مادرید را صاحب یک پنالتی کرد که مهاجم برزیلی در دقیقه ۳۹ آن را به گل تبدیل کرد تا طعم هت تریک در ال کلاسیکو را بچشد.

این گل ضربه روحی مهلکی به بارسایی ها وارد کرد تا نه تنها فرصت گلزنی قطعی ایجاد نکردند بلکه راه را برای تعیین کننده تر شدن برد حریف هموار کردند. این اتفاق در دقیقه ۶۴ رخ داد که رودریگو به گل رسید. اوضاع برای بارسلونا زمانی بدتر شد که وینیسیوس در ادامه شب کابوس‌آمیز خود برای کاتالان‌ها، رونالد آرائوخو را مجبور به خطا کرد که باعث شد در دقیقه ۷۱ کارت زرد دوم و اخراجش را به همراه داشته باشد.

به این ترتیب، مانند ال کلاسیکو قبلی (نیم فصل اول لالیگا در کاتالونیا)، رئال مادرید دوباره ال کلاسیکو را برد و این بار بسیار قدرتمندتر. این سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا بود که حالا این تیم را یک قدم جلوتر از بارسلونا به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت ها (۱۴ قهرمانی) قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا