ترندهای روز

رئیس‌جمهور اوکراین برای همسر خود بوگاتی خرید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

بخشی از جنگ روسیه و اوکراین در چند سال اخیر در رسانه ها جریان دارد و روس ها در آخرین تلاش خود برای انتشار اطلاعات نادرست درباره اوکراین، خبر عجیبی را منتشر کردند. یک خبرگزاری دولتی روسیه اخیرا گزارش داد که اولنا زلنسکی، همسر رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی، یک بوگاتی توربیون خریده است. هایپرکار فوق لوکس با قیمت ۳.۶ میلیون یورو که در روزهای اخیر به تیتر اول رسانه های فعال در حوزه اخبار خودرو تبدیل شد.

رئیس جمهور اوکراین برای همسرش یک بوگاتی خرید

شایعه خرید بوگاتی توربیون توسط همسر رئیس جمهور اوکراین

به گزارش خبرگزاری روسی، همسر رئیس جمهور اوکراین یک دستگاه توربیلون از نمایندگی بوگاتی در پاریس خرید. این در حالی است که این آژانس رسما این موضوع را تکذیب و حتی در بیانیه ای اعلام کرد که با انتشار دهندگان این خبر کذب برخورد قانونی خواهد کرد.

دیوید پوئنته گزارشگر ایتالیایی ایکس در این باره بیشتر توضیح داده است. او می گوید که یک وب سایت فرانسوی زبان به نام Verite Cachee که به معنای “حقایق پنهان در فرانسه” است، ابتدا این خبر را منتشر کرد. تنها یک ماه از راه اندازی این وب سایت می گذرد و مملو از محتوای بی کیفیت تولید شده توسط هوش مصنوعی است که از قضا به سمت روسیه گرایش پیدا می کند.

این وب سایت برای اثبات ادعای خود یک فاکتور جعلی برای خودرو و یک ویدیوی دیپ فیک در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن یکی از کارمندان نمایندگی بوگاتی به همسر رئیس جمهور اوکراین از فروش توربیلون خبر می دهد. پس از آن بود که خبرگزاری دولتی روسیه Ryanovsi از این خبر جعلی برای تخریب چهره اوکراین استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا