ترندهای روز

راز جرایم باند «عنکبوت سیاه» برملا شد/ نوجوانان در این باند چه می‌کردند؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این باند تبهکار گفت: با توجه به اینکه ارتکاب جرایم خشن به ویژه شنود، یکی از مهمترین جرایم است که تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می شود. با دستور فرمانده انتظامی خراسان رضوی. و شنود دائماً زیر ذره بین رصدهای اطلاعاتی قرار دارد، طرح‌های ویژه‌ای برای مبارزه با اخاذی و شنود در مناطق مختلف شهری اجرا شد و در این راستا نیروهای گشت نامحسوس کلانتری شفا با هدایت مستقیم سرگرد احسان سباکبر (رئیس پلیس آگاهی) ایستگاه پلیس) عملیات اطلاعاتی آنها شروع به هدف گیری کردند.

9bab6cee 4c38 4ff1 be7e b25057065114

سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان افزود: از سوی دیگر وقوع چند گوشی تلفن همراه در محدوده بلوار هدایت گستره جغرافیای جرم را به منطقه ای کشاند که گزارش هایی مبنی بر سرقت های خشن با موتورسیکلت های نقره ای به پلیس آگاهی رسید. بنابراین گشت به سمت بلوار هدایت حرکت کرد که مردی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت نقره ای که رهبر آن تی شرتی با تصویر مرد عنکبوتی به تن داشت، در حالی که شوهرم را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، گوشی تلفن او را ربودند. ای وحشتناک به زمین انداخته شده.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بلافاصله عملیات پلیسی برای دستگیری سارقان خشن آغاز شد و مشخص شد یکی از سرنشینان موتورسیکلت از روی موتور سیکلت سقوط کرده و در تاریکی شب مخفی شده اما دو سرنشین دیگر با موتورسیکلت متواری شده اند. طولی نکشید که گروه عملیاتی به دو گروه تقسیم شدند و به دستگیری سارقین ادامه دادند تا اینکه دقایقی بعد نوجوان ۱۷ ساله ای که زیر بوته گلی در محوطه سرسبز مخفی شده بود در اطراف محبوس شد. پارک حجاب. با کشف گوشی مسروقه هوآوی با حافظه و سیم کارت مشخص شد که انگشت سارق نوجوان در اثر واژگونی موتورسیکلت نیز مجروح شده است اما با توجه به اینکه وی اعلام کرده جراحت جدی نبوده و نیازی به حضور ندارد. نیروهای امدادی، عملیات دستگیری دیگر اعضای باند «عنکبوت سیاه» وارد مرحله جدیدی شدند.

وی با اشاره به شناسایی دو نفر دیگر از اعضای این باند در بلوار شهید موسوی گوچانی، تصریح کرد: پس از انتقال نوجوان ۱۷ ساله به مقر پلیس، گروهی دیگر از نیروهای پلیس به دستور به کمک نیروهای گشتی آمدند. رئیس کلانتری که مسئول عملیات بود. حدود ۱۰ دقیقه بعد ۲ نفر از اعضای جوان این باند گوشی گاپی در حالی که یکی از آنها سرگردان و ترسیده در جستجوی همدست خود سرگردان بود و سرکرده باند نیز با موتورسیکلت روشن آماده نظاره گر حوادث احتمالی بود شناسایی شدند اما مشاهده کردند. نیروهای پلیس به سمت اتوبان فجر متواری شدند و توجهی به دستور ایست پلیس نداشتند. تا اینکه بعد از حدود ۷ کیلومتر تعقیب و گریز بالاخره در اطراف میدان امام حسین (ع) گیر کردند و حلقه های قانون به دستانشان بسته شد. سرتیپ دوم پاسدار خاطرنشان کرد: در بازرسی بدنی از آنها سه گوشی گران قیمت سرقتی نیز کشف و دو متهم ۱۸ ساله دیگر به کلانتری منتقل شدند. وی گفت: بررسی های بیشتر نشان داد اعضای این باند ۳ رقم بالای پلاک موتورسیکلت را مخدوش کرده اند تا شهروندان نتوانند شماره پلاک را یادداشت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی که مسئولیت فرماندهی انتظامی مشهد را نیز بر عهده دارد، در ادامه افزود: بازجویی های تخصصی ستوان دوم حسین سلطانی (افسر پرونده) همچنان ادامه داشت که مقداری از اموال مالباختگان وارد مرکز پلیس شد و بازجویی های تخصصی از سوی ستوان دوم حسین سلطانی (افسر پرونده) ادامه داشت. اعضای این باند از روی ظاهرشان شناسایی شدند.

سرتیپ دوم احمد گردن افزود: اعضای این باند موسوم به “عنکبوت سیاه” تاکنون به ۱۵ فقره شنود در بلوارهای هدایت، ابوطالب، عبدالمطلب، کهسنگی، حرامی و شفا و تحقیقات بیشتر اعتراف کرده اند. هنوز ادامه دارند. .

در همین حال زن ۳۵ ساله به افسر اطلاعات گفت: در حال صحبت با تلفن بودم که ناگهان مردی که به ظاهر تبعه افغانستان بود از موتورسیکلت خود پیاده شد و گوشی را گرفت اما با مقاومت به سمت من پرتاب شدم. زمین با ضربه مهیبی و گوشی را دزدیدند «در خیابان ابوطالب داشتم با تلفن صحبت می کردم که سرنشینان یک موتورسیکلت نقره ای گوشی ام را گرفتند و من با تعجب به آنها نگاه کردم. حمید یکی دیگر از شاکیان باند عنکبوت سیاه گفت: یکی دیگر از قربانیان به نام آرمان به افسر تحقیق گفت که گوشی وی پشت فرمان سرقت شده است. بنا به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، تحقیقات تکمیلی برای کشف این جنایت ادامه دارد. از اعضای باند، در حالی که رهبر آن به دلیل تصویر سیاه مرد عنکبوتی بر روی پیراهنش به “عنکبوت سیاه” معروف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا