ترندهای روز

راز جسد سوخته در طبقه منفی یک

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اواخر هفته گذشته کشف جسد مردی به بازپرس قتل تهران اعلام شد. ماموران حاضر در محل کشف جسد به بازپرس گفتند که عابران بوی بدی را استشمام کرده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. پس از آن با حضور ماموران کلانتری و کارگران ساختمانی جسد مردی حدودا ۶۰ ساله کشف شد که سوخته و گمان می رود برای از بین بردن آثار جنایت به آتش کشیده شده است.

به این ترتیب با دستور بازپرس جنایی تیم تحقیقاتی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان اداره تشخیص هویت و عوامل اداره دهم پلیس آگاهی در محل کشف جسد حضور یافتند.

با آغاز تحقیقات جنایی و بررسی شواهد موجود، پرونده مختومه قتل و تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد. نتایج تحقیقات ماموران پلیس و سایر عوامل صحنه جنایت حاکی از آن بود که جسد متعلق به مردی ۶۰ ساله معتاد است. کارآگاهان متوجه شدند جسد مقتول حادثه احتمالا برای مصرف مواد مخدر به آن ساختمان رفته و پس از مصرف جان خود را از دست داده و بر روی آتش سقوط کرده است. پس از آن جسدش سوخت و چند روزی از مرگش گذشته بود تا اینکه عابران به دلیل بوی تعفن متوجه جسد شدند.

در نهایت با جمع بندی کلیه اطلاعات به دست آمده از تحقیقات ماموران جنایی، پرونده قتل مختومه شد. اما بنا به دستور بازپرس قتل، جسد برای شناسایی و انجام معاینات دقیق تری به پزشکی قانونی منتقل شد تا نتیجه نهایی پس از بررسی دقیق کارشناسان پزشکی قانونی، هویت متوفی و ​​هویت اصلی مشخص شود. علت فوت وی مشخص و ضمیمه پرونده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا