ترندهای روز

راز زیبایی پوست این ستاره زن کُره‌ای بالاخره کشف شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

مهسا شفیعی: اکنون در زمانه و دوره ای زندگی می کنیم که تقریباً همه افراد بدون توجه به جنسیت و سن وسواس عجیبی به ظاهر خود دارند و به همین دلیل شاید برای همه ما قابل درک باشد که ستاره های بزرگ سینما و تلویزیون زمان، انرژی و پول زیادی را صرف می کند. برای ظاهر خود خرج کنند ستارگانی که به دلیل ظاهر زیبا و مناسب سهم قابل توجهی از درآمد و شهرت خود را به خود اختصاص داده اند و طبیعی است که هر فرد عادی برای زیبا شدن و زیبا ماندن می خواهد رازها و تکنیک های این افراد مشهور و زیبا را یاد بگیرد.

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

خوشبختانه در سال‌های اخیر ستاره‌های زیادی شروع به صحبت در مورد برنامه‌های غذایی خاص و البته برنامه‌های ورزشی منحصربفرد خود کرده‌اند و بسیاری از طرفداران آن‌ها با پیروی از این برنامه‌ها موفق شده‌اند سالم‌تر زندگی کنند یا تناسب اندام داشته باشند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به زندگی شخصی یکی از درخشان ترین ستاره های موسیقی، سینما و تلویزیون و البته رشته مدلینگ کره جنوبی بیندازیم و ببینیم ستاره ای مانند بی سوزی چه برنامه هایی را دنبال کرده است. برای رسیدن به چنین ظاهری عالی و متفاوت.

در حال حاضر، Be Suzy یکی از محبوب ترین ستاره های کره جنوبی است. دختری که کارش را با کی پاپ و عضویت در گروه Miss A و کار مدلینگ شروع کرد و حالا تقریبا در همه زمینه ها از موسیقی و سینما تا تلویزیون تاثیرگذار است. بی سوزی برخلاف تصور خیلی ها فقط از ظاهر و استعداد خدادادی خود برای رسیدن به چنین جایگاهی استفاده نکرد و با رعایت برخی از سخت ترین رژیم ها و برنامه های ورزشی به چنین جایگاه رشک برانگیزی رسیده است.

جالب است بدانید که بی سوزی در آغاز به شهرت رسیدن خود با مشکلات زیادی روبرو شد زیرا پاهای او به اندازه کافی باریک نبودند تا ذائقه مردم کره را بپذیرند. البته واکنش بی سوهو به این مشکل ناامید نشدن و پذیرش شکست است و او موفق شده است با پیروی از سخت ترین برنامه های رژیم غذایی و ورزشی به بدنی برسد که حتی بسیاری از ستاره های سینمای تلویزیون نیز آرزوی آن را دارند.

خود این ستاره محبوب و محبوب وقتی از برنامه روزانه اش برای داشتن اندامی متناسب و پوستی عالی صحبت می کند، به ۵ مرحله بسیار اساسی اشاره می کند. در ادامه ۵ مرحله مهم سوزاندن برای رسیدن به زیبایی و سلامتی را نیز بررسی خواهیم کرد:

مرحله ۱: مانند یک پنگوئن رقصید

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شدراز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

بله درست متوجه شدید، محبوب ترین تمرین بسوزی نوعی رقص پنگوئن هاست و بسوزی در مصاحبه ای با SBS در مورد تاثیر این حرکت در کاهش وزن صحبت کرده است. اگر هنوز به این حرکت شک دارید، باید بدانید که بسوزی شخصاً این حرکت را تضمین می کند، مخصوصا برای چربی سوزی در دست.

اما رقص پنگوئن دقیقا چیست؟

این حرکت یا رقص ورزشی که شاید اختراع این ستاره کره ای باشد، تکنیک ساده ای دارد. در حالت ایستاده و مطابق تصویر، دستان خود را با زاویه کمی در امتداد بدن قرار دهید و سپس دستان خود را مانند پنگوئن باز و بسته کنید. توصیه بای این است که دست های خود را زیاد باز نکنید و هر بار که دست های خود را باز و بسته می کنید، از مچ دست خود استفاده کنید و پنجه های خود را به داخل و خارج کنید.

«خیلی وقت‌ها به من نگاه می‌کنند که دیوانه‌ام یا تعجب می‌کنند که چرا این کار را می‌کنم، اما به شما تضمین می‌دهم که این حرکت برای کاهش وزن، تناسب اندام است و برای از بین بردن گوشت اضافی دست‌ها بسیار مؤثر است.

مرحله دوم: کاردیو

بر کسی پوشیده نیست که از یک ستاره K-drama انتظار می رود تقریباً هر چیزی را اداره کند و یکی از زمینه های مورد نیاز توانایی رقصیدن است. ظاهراً همه بازیگران کره ای در مورد فواید رقص در مورد کاردیو اتفاق نظر دارند. البته به طور کلی کاردیو در کاهش وزن و تناسب اندام بسیار موثر است و بسته به شرایط خود می توانید از دویدن آهسته، دوچرخه سواری، طناب زدن و یا دویدن سریع بهره مند شوید.

البته بیسوزی روز خود را با یک ورزش هوازی مانند پیاده روی شروع می کند و تاکید می کند که در صورت نیاز به تمرینات قلبی، کار با هولا هوپ نیز می تواند در کاهش وزن و تناسب اندام بسیار موثر باشد.

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

توجه داشته باشید که کالج پزشکی ورزشی آمریکا ۱۵۰ تا ۳۰۰ دقیقه ورزش ملایم و ملایم یا ۷۵ تا ۱۰۰ دقیقه ورزش شدید در هفته برای بزرگسالان در نظر گرفته است و با فشار زیاد به بدن نمی توانید به نتیجه دلخواه برسید.

مرحله سوم: پیلاتس یا یوگا

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

اگر از طرفداران Bey Suzy درباره ظاهر شگفت‌انگیز او بپرسید، احتمالاً به کمر باریک و ماهیچه‌های فشرده‌اش اشاره می‌کنند که هر دوی اینها را می‌توان با انجام پیلاتس یا یوگا به دست آورد. تمرینات کم استرس که عمدتاً از وزن بدن شما به عنوان وزنه استفاده می کنند. تداوم در انجام مداوم و صحیح حرکات پیلاتس و یوگا می تواند عضلات شما را قوی تر و بدن شما را انعطاف پذیرتر کند و تعادل کلی شما را افزایش دهد.

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

به گزارش بی سوجی، یوگا و پیلاتس برای افرادی که عضلات ضعیف و انعطاف پذیری کمی دارند مناسب است و اگر مبتدی هستید بهتر است با یک متخصص مشورت کنید و شکل صحیح حرکات را یاد بگیرید. یوگا حرکات فیزیکی را با تکنیک های تنفسی مناسب و البته مدیتیشن ادغام می کند و از طرفی پیلاتس با استفاده از حرکات تکراری هماهنگی عضلات و حرکات شما را افزایش می دهد اما هر دو برای داشتن اندامی متناسب و کاهش وزن ایده آل هستند.

مرحله چهارم: ماساژ صورت برای داشتن چهره ای شبیه مجسمه

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

این قسمت از نظر عدم سوزش در راه داشتن پوست صورتی روشن و زیبا مانند معجزه عمل می کند و تقریبا برای همه مناسب است. Aesuji ماساژ صورت را به ویژه برای کسانی که بیش از حد معمول چربی در ناحیه صورت دارند توصیه می کند. او معتقد است برای داشتن صورت V شکل لازم است قبل از ماساژ صورت خود را تمیز کرده و سپس صورت خود را به مدت چهار دقیقه با روغن های مخصوص پاکسازی آرایش ماساژ دهید.

بیسوزی در مورد ماساژ صورت می گوید: صورت خود را کاملا با روغن بپوشانید و سپس صورت خود را با نوک انگشتان به صورت دایره ای یا بالا و پایین بمالید. و هرگونه تورم در این ناحیه را برطرف می کند.”

و در نهایت مرحله پنجم: رژیم غذایی پر پروتئین و کم کربوهیدرات

Besouzie به رژیم غذایی روزانه پر پروتئین و بسیار کم کربوهیدرات خود اعتقاد راسخ دارد و به اثربخشی آن قسم می خورد. بی در یک برنامه صبحگاهی تلویزیونی چینی فاش کرد که کالری دریافتی روزانه او تقریباً هرگز از ۱۰۰۰ کالری بیشتر نمی شود.

به گفته خودش سوزی برای صبحانه به سراغ سینه مرغ، سیب زمینی شیرین و یک فنجان شیر کم چرب می رود و ناهار این ستاره کره ای فقط شامل برنج قهوه ای و سالاد است. روز این ستاره محبوب موسیقی و تلویزیون با یک شام بسیار مختصر از دو سیب زمینی شیرین به پایان می رسد. البته این برنامه غذایی بسیار هوشمندانه افق میهن شده است. سینه مرغ نیاز بدن به پروتئین را تامین می کند و سیب زمینی شیرین و برنج قهوه ای با کربوهیدرات زیاد باعث احساس سیری می شود و از گرسنگی جلوگیری می کند.

نکته جالب در مورد این برنامه غذایی بسیار سخت بی سوزی این است که او حتی در زمان های خاص مثلا در زمان فیلمبرداری سریال یا فیلم این برنامه را تغییر می دهد و کار را سخت تر می کند و در چنین مواقعی از مزیت استفاده می کند. قانون محدودیت زمانی طبق این قانون او حق ندارد بعد از ساعت ۱۸ تا زمان خواب چیزی بخورد.

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

نکته دیگر در تناسب اندام و ظاهر زیبای این ستاره کره ای، حداقل از دید خودش، در کنار غذا یا غذای مکمل کره ای به نام کیمچی نهفته است. ظاهرا بی سوزی به کیمچی علاقه زیادی دارد و در اکثر وعده های غذایی از این غذای محبوب استفاده می کند. کیمچی سرشار از پروبیوتیک ها و باکتری های مفید است که هم هضم و سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و هم از آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می کند. کیمچی یک غذای کم کالری است (هر فنجان کیمچی ۲۳ کالری دارد) که سرشار از فیبر است و باعث می شود احساس سیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا