ترندهای روز

راز سرقت 20 هزار دلاری برملا شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سرهنگ علی قاسم پور گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به کلانتری و گزارش سرقت از منزل، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: شاکی عنوان کرد در زمانی که در خانه نبود از منزلش ۲۰ هزار دلار سرقت شده است.

وی افزود: بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به آدرس اعلام شده اعزام و با بررسی دوربین های مداربسته و با استفاده از روش های نوین پلیسی موفق به شناسایی مشخصات ظاهری متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: با شناسایی مشخصات ظاهری متهم، مشخص شد که وی از دوستان پسر شاکیه است که به منزل آنها مراجعه می کرده و با سوء استفاده از اعتماد پسر مالباخته، کلید منزل را کپی کرده و وی را به همراه داشته است. وقتی کسی داخل خانه نبود او به قصد سرقت به آنجا رفت.

وی ادامه داد: با پالایش آثار به جا مانده در محل جنایت، مشخص شد متهم قصد سرقت از گاوصندوق منزل را داشته که با تخریب قفل، موفق به باز کردن درب نشده و در نهایت مبلغ ۲۰ را به سرقت برده است. هزار دلار از داخل کشو. از خانه فرار کرد

رئیس پلیس پیشگیری شهرستان پایتخت افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم پس از هماهنگی قضایی اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی به اعترافات متهم ۳۲ ساله اشاره کرد و گفت: متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی روانه دادسرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا