اخبار بورس

راز شیفتگی دونالد ترامپ به هانیبال لکتر چیست؟

هانیبال لکتر در سخنرانی های ترامپ;

گوسفندها از فریاد زدن برای دونالد ترامپ دست برنداشته اند. بعلاوه، فریاد زدن در سر ما ادامه دارد و سعی می کنیم بفهمیم که چرا نامزد جمهوری خواه عاشق هانیبال لکتر است که او اغلب در سخنرانی هایش از او یاد کرده است. آنتونی هاپکینز گفت که او “متعجب و غمگین” است.

چیزی را گزارش کنید افق میهن به نقل از یورو نیوز; گوسفندها از فریاد زدن برای دونالد ترامپ دست برنداشته اند. بعلاوه، فریاد زدن در سر ما ادامه دارد و سعی می کنیم بفهمیم که چرا نامزد جمهوری خواه عاشق هانیبال لکتر است که او اغلب در سخنرانی هایش از او یاد کرده است. آنتونی هاپکینز گفت که او “متعجب و غمگین” است.

دونالد ترامپ شامگاه پنجشنبه برای سومین بار نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پذیرفت.

رئیس جمهور سابق بیش از ۹۰ دقیقه در مورد حمله اخیر به جان خود صحبت کرد (با اشاره به اینکه با مداخله الهی نجات یافته و فقط به لطف خداوند متعال در این مرحله حضور دارد) اغلب با فریادهای خارج از چارچوب و ادعاهای دروغین. .
او قول داد که بقیه دیوار مرز جنوبی را تکمیل کند و گفت (همانطور که قبلاً انجام داده ام!). این ادعایی نادرست است; وی همچنین گفت: قیمت مواد غذایی ۵۰ درصد، بنزین ۶۰ تا ۷۰ درصد و نرخ سود وام مسکن چهار برابر شده است.

ترامپ بایدن را یکی از بدترین روسای جمهور ایالات متحده خواند، اگرچه او گفت: “اختلاف و تفرقه در جامعه ما باید بهبود یابد، و من برای تمام آمریکا کاندید می شوم، نه برای نیمی از آمریکا، زیرا پیروزی برای نیمی از آمریکا مفید است. یعنی برنده شدن.» او نانسی پلوسی را نیز دارد دیوانه نامید به لفاظی های معمول ضد مهاجر خود بازگشت و کشورهای دیگر را به رفتار با ایالات متحده متهم کرد. مقبره مجرمان و بیماران روانی از آن استفاده می کنند.

او در بخشی از سخنرانی طولانی و به خصوص پوچ خود در مورد مهاجرت، به یکی از بزرگترین شروران سینما، هانیبال لکتر اشاره کرد. این شخصیت تخیلی که از رمان‌های توماس هریس و چندین فیلم و سریال تلویزیونی مشهور است، توسط ترامپ در سخنرانی خود و نه برای اولین بار مورد اشاره قرار گرفت.

راز شیفتگی دونالد ترامپ به هانیبال لکتر چیست؟

ترامپ شروع کرد: می دانید، رسانه ها همیشه به من حمله می کنند که این حرف را می زنم، اما او باز هم نتوانست مقاومت کند! کسی فیلم سکوت بره ها رو دیده؟ هانیبال لکتر بزرگ و فقید. او دوست دارد شما را به شام ​​دعوت کند. اینها بیماران روانی هستند، بیماران روانی خود را رها می کنند.

درک آنچه ترامپ درباره آن صحبت می کند و دنبال کردن رشته فکری او مانند تلاش برای توضیح مفهوم گرانش برای یک غاز حواس پرت است. این آسان نیست و در نهایت بی فایده است.

اما مورد هانیبال لکتر جالب است. این یک مرجع فرهنگی نیست که از یک نامزد ریاست جمهوری انتظار داشته باشید، و به نظر می رسد این شخصیت بسیار به قلب ترامپ نزدیک است. در واقع، این اولین بار نیست که ترامپ در سخنرانی‌های خود از هانیبال یاد می‌کند، معمولاً هنگام شیطان‌سازی مهاجران. ترامپ در حالی که در گردهمایی های انتخاباتی خود در ماه مه سخنرانی می کرد، مهاجران را با قاتل زنجیره ای مقایسه کرد که او بار دیگر از او به عنوان (هانیبال لکتر فقید و بزرگ) یاد کرد و گفت: “او مرد شگفت انگیزی است.”

آیا ترامپ می داند که لکتر داستانی است؟

ما مطمئن هستیم که او هرگز کتاب‌ها را نخوانده و احتمالاً با تماشای سکوت بره‌ها به خواب رفته است، زیرا به توانایی‌اش در تمرکز شهرت دارد. نمیشود.

اما باید به یاد داشته باشیم که هانیبال یک شخص واقعی نیست و به هیچ وجه نیست عالی اینطور نیست، زیرا در حالی که تماشای او روی صفحه سرگرم کننده است، آدمخوار دلسوزی کمی برای همنوعان خود دارد و برخلاف، مثلاً دارث ویدر، قوس رستگاری ندارد. ام، در نهایت، این شخصیت لزوماً مرده نیست، زیرا شخصیت در پایان فیلم برنده اسکار ۱۹۹۱ زنده می ماند و به عادت اکسیژن خود در کتاب ها و سایر اقتباس های تلویزیونی و سینمایی ادامه می دهد. فوت شده نیست.

راز شیفتگی دونالد ترامپ به هانیبال لکتر چیست؟

در مصاحبه با ددلاین، از هاپکینز پرسیده شد که آیا ترامپ درباره هانیبال به عنوان یک شخص واقعی صحبت می کند؟ هاپکینز پاسخ داد: نمی دانستم!
با لبخند ادامه داد؛ هانیبال این فیلم خیلی وقت پیش بود. خداییش ۳۰ سال پیش بود از آنچه درباره ترامپ به من گفتید متعجب و ناراحت شدم.

پس چرا این شیفتگی ظاهری به قهرمان/پدر آدمخوار اینقدر مشکل ساز است؟

با این حال، ما قرار نیست روانکاوی فرویدی درباره ترامپ انجام دهیم، زیرا این مانند نگاه کردن به ورطه جنون است، جایی که احتمالاً با آواتار جهنمی (استورمی دنیلز) روبرو می شویم که می گوید: “من دروازه بان هستم!”
ترامپ، که خود را تحقیر می کند (نابغه بسیار پایدار)، هیچ یک از جذابیت های شیطانی، ذوق بی عیب، هوش، مهارت های آشپزی (تا جایی که ما می دانیم) یا مهارت های خوب صحبت کردن هانیبال را ندارد. علاوه بر این، هانیبال حس کنجکاوی اخلاق و اصول دارد. او شخصیتی دارد که به آن پایبند است و بی ادبی بزرگترین گناه است. او سکوت بره‌ها را نقل می‌کند و به کلاریس استارلینگ می‌گوید: (از نظر من بی‌رحمی به طرز غیرقابل توصیفی پست است.) با توجه به اینکه اخلاق، اصول و احتیاط با ترامپ مرتبط نیست، ما فرضیه همگنی را رد می‌کنیم.

او با استفاده از هانیبال لکتر توضیح می دهد که آمریکا از کنترل خارج شده است و از طریق یک شرور معروف فیلم ترسناک ترس را در افکار عمومی ایجاد می کند. این یک تاکتیک ترساندن بسیار کودکانه اما متأسفانه مؤثر است که مشکلات واقعی را با شرورهای خیالی برابر می‌داند و این فرض را ایجاد می‌کند که سایر لکترها می‌توانند به آمریکا بیایند و در میان جمعیت ناآگاه زندگی کنند.
اما بیشتر از هر چیز دیگری گیج کننده است زیرا این مرجع به دلایلی که بیان کردیم از هر نظر اشتباه است.

پایان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا