ترندهای روز

راز غیب شدن تاکسی‌های خطی چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

یک راننده تاکسی مدعی است که شهر امن است و تاکسی ها در خطوط مشخص در حال خدمت رسانی هستند. آنچه در شهر به وضوح دیده می شود خلاف این ادعاست و به نظر می رسد این شانه های بالا فعلا فقط دامن مردم را گرفته است. همچنین اعضای شورای شهر کوچ تاکسی های اسنپ و تپسی را تایید می کنند. در شهر عملا هیچ وسیله نقلیه ای به جز خودرو و تاکسی های دربسته برای رفت و آمد وجود ندارد و این به دلیل نبود شبکه حمل و نقل ریلی و اتوبوس قدرتمند به معضلی بزرگ برای مردم تبدیل شده است.

راز ناپدید شدن تاکسی های خطی چیست؟

تاکسی های خطی در اسنپ و تپسی ممنوع است: تشری هاشمی درباره وجود آماری از تعداد تاکسی های فعال در تاکسی های اینترنتی به علما گفت: اطلاعی ندارم اما احتمالا سازمان تاکسیرانی اطلاعاتی در این زمینه دارد، تاکید می کنم که تاکسی های خطی اجازه تردد در تاکسی های اینترنتی را ندارند. سامانه تاکسی اینترنتی «اصولاً اگر تاکسی‌های آنلاین در سامانه‌های آتی شهرداری یا سامانه‌های فعلی بخش خصوصی تاکسی‌های آنلاین فعالیت کنند، این اقدام خلاف قانون است».

تاکسی های برقی در حال حاضر از مسیر منحرف می شوند: هاشمی افزود: آمارها نشان می دهد که متأسفانه از برنامه عقب هستیم و رویه اشتباهی را در پیش گرفتیم. تمرکز بیش از حد شهرداری تهران بر عملکرد تاکسی های برقی، انحراف از مسیر است.

شهرداری به وعده های خود عمل نکرده است جعفر شربیانی همچنین گفت: شاهد نارضایتی مردم از وضعیت حمل و نقل عمومی و به ویژه تاکسی هاست. آنچه در شهر به چشم می خورد نشان می دهد شهرداری تاکنون به وعده های خود عمل نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا