ترندهای روز

راز قتل مرد ناپدید شده در ارتباط پنهانی با زن جوان نهفته بود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

تیر ماه گذشته خبر ناپدید شدن مردی به نام محسن به پلیس نیشابور اعلام شد اما پس از گذشت حدود یک سال خبری از سرنوشت وی به دست نیامد. بالاخره در ابتدای سال جاری مشخص شد که این مرد تقریبا یک سال پیش به تهران آمده و مدتی قبل از آن با زنی به نام مرجان رابطه داشته است. به این ترتیب پرونده با نماینده قضایی به تهران رسید و در ادامه تحقیقات مشخص شد ناپدید شدن وی روز قبل با مرجان بوده است.

به همین دلیل از زن جوان تحقیق شد اما او منکر اطلاع از سرنوشت محسن شد. با وجود انکار وی، شواهد حاکی از احتمال دست داشتن این زن در حادثه یا حداقل اطلاع وی از سرنوشت مرد گمشده بود. بنابراین تحقیقات در خصوص دخالت یا اطلاع این زن در سرنوشت مرد گمشده ادامه یافت.

سرانجام تحقیقات به دوربین های مداربسته اطراف منزل مرجان رسید و مشخص شد مرد مفقود شده برای آخرین بار به خانه این زن رفته و همزمان چهار برادر مرجان در منزل وی حضور دارند.

پس از یافتن این سرنخ، مرجان و چهار برادرش دستگیر شدند. یکی از چهار برادر در بازجویی ها اذعان کرد: از رابطه پنهانی خواهرمان با مردی مطلع شده بودیم. به همین دلیل از او خواستیم مردی را که با خانه اش نسبت فامیلی دارد دعوت کند. این بود که با چاقو او را کشتم و جسدش را در پاکدشت انداختیم و آتش زدیم.

با این اعتراف صریح از پلیس پاکدشت بازجویی شد اما آنها گفتند در این مدت جسدی پیدا نشده است. بنابراین هر چهار متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می برند و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا