ترندهای روز

راز قتل هولناک دختر فراری برملا شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: تابستان امسال مرد جوان افغانستانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و در مواجهه با کارآگاهان گفت: به همراه خانواده به آنجا رفتیم. به یکی از پارک های جنوب تهران اما در این بین دختر نوجوان من که ۱۳ سال سن دارد به بهانه خرید از پارک خارج شد و من نگرانش هستم.

وی افزود: با ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در اولین اقدام از پزشکی قانونی و بیمارستان های تهران استعلام کردند اما اثری از دختر نوجوان مشاهده نشد. پیدا شد.

این افسر پلیس تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد خانواده این دختر نوجوان به پلیس آگاهی مراجعه و از دریافت پیامکی با عنوان «همه شما را دوست دارم نگران نباشید» به فرزندشان اطلاع دادند. دنبال پسر مورد علاقه ام و عشق زندگی ام هستم» که شک تیم جنایی را برانگیخت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند دختر فقدانی آخرین بار در شهرستان بومهن و با مردی ۴۰ ساله رویت شده است که در این شعبه تحقیقات دستگیر شد.

وی افزود: متهم در جلسه بازجویی با اظهارات ضد و نقیض قصد تغییر مسیر پرونده را داشت که پس از مواجهه با شواهد موجود به ارتکاب جنایت هولناک اعتراف کرد و گفت: چند شب قبل در حال بازگشت به خانه بودم که دعوای چهار زن با دختر نوجوان را دیدم که خیلی زود او را از دستشان نجات دادم و از خانه شان در تهران فرار کرد تا او را ببیند جایی که پسر کار می کرد، اما او را به درستی پیدا نکرد، مادر، همسر و فرزندم در خانه بودند برای اینکه بتواند پیش خانواده اش برود دختر نوجوان ترسیده بود و نمی خواست به سراغ خانواده اش برود که بعد از چند ساعت دوباره فرار کرد مقداری پول به حسابش واریز کرد و از او خواست که آواره نشود. او را سوار موتورم کردم و با خودم بردم تا جوان مورد علاقه اش را تحویل بگیرم که در میانه راه وسوسه شدم و مسیر را عوض کردم. او را به صحراهای رودهن بردم و وقتی ایستادم به رفتار من اعتراض کرد. او پیاده شد و با هم دعوا کردیم. مدام به من توهین می کرد. عصبانی شدم و از موتورم چوب برداشتم و دو ضربه به گردنش زدم. بیهوش شد و افتاد. رفتم سمتش ولی فهمیدم نفس نمیکشه! در همان حوالی دره ای بود که جنازه را در آنجا انداختم تا جرمم فاش نشود و به خانه برگشتم. به خانواده ام گفتم که او را به خانواده اش تحویل دادم.

سردار گدرزی گفت: پس از این اعترافات هولناک، کارآگاهان مأمور شدند تا به همراه متهم به محل جنایت رفته و با بررسی های تخصصی جسد مقتول را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش برای کشف جسد ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا