ترندهای روز

راز پیکر سوخته پسر عاشق برملا شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زن ۵۳ ساله که برای شکایت از همسر صیغه ای پسرش با چهره ای ترسیده و مضطرب خود را به کلانتری آورده بود، در حالی که گزارش قضایی را روی میز می گذاشت، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد گفت: مشهد درباره این حادثه تلخ. : حدود ۵ سال پیش در حالی که پسرم هنوز ۲۰ ساله نشده بود عاشق زنی شد که ۱۲ سال از او بزرگتر بود. این علاقه شهوانی را «عشق» نامید و به هیچ نصیحتی گوش نکرد.

«ساسان» آنقدر غرق این رابطه غیراخلاقی شده بود که با جسارت روبروی من و پدرش ایستاد و تصمیم گرفت با ترلان ازدواج کند. این در حالی بود که زن ۳۲ ساله حتی آدرس خود را به ما نداد تا حداقل در مورد وضعیت اجتماعی و اخلاقی او تحقیقی انجام دهیم. «ترلان» با الفاظ رکیک و رفتار هوس آلودش هوش پسرم را ربوده بود به گونه ای که علیرغم مخالفت های ما او را به عقد موقت درآورد و سرنوشت تلخ خود را دنبال کرد. ما دیگر با “ساسان” رابطه نداشتیم و به قول معروف او را طرد کردیم، اما او همچنان در قلب من بود و نتوانستم پسرم را از ذهنم بیرون کنم تا اینکه چند وقت پیش متوجه شدم که او و پسرم صیغه در همان خانه بودند. او در یک زیرزمین ۱۲ متری اجاره ای زندگی می کند.

چند بار بعد از ۵ سال تصمیم گرفتم به سراغش بروم و از دور به او نگاه کنم، اما وقتی از ماجرای سوختن پسرم مطلع شدم و به سرعت به بیمارستان رفتم، هنوز در این مورد تردید داشتم. از چیزی که می دیدم ترسیده بودم و نگران بودم. پسر رعنا من به یک تکه زغال بزرگ تبدیل شده بود و به کمک دستگاه تنفسی با مرگ دست و پنجه نرم می کرد. خلاصه بعد از کلی پرس و جو تازه متوجه شدم پسرم در زیرزمین زمین اجاره ای سوخته و همسر صیغه اش او را در بیمارستان رها کرده و او هم با گرفتن مدارک به جای دیگری رفته و حالا او به تماس های تلفنی خود پاسخ نمی دهد. برای همین اومدم ازش شکایت کنم ولی کاش…

با توجه به اهمیت و حساسیت این حادثه دردناک، تحقیقات پلیسی به دستور سرهنگ محمد بزی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) با هماهنگی مقام قضایی برای رسیدگی به ادعای زن میانسال ادامه دارد.

داستان واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا