خودرو

رالی بین‌المللی جاده ابریشم آخر هفته به ایران می‌رسد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی مرکز جهانگردی و خودرو، محمدعلی عرفانی با اعلام این خبر گفت: شرکت کنندگان این رالی تور از کشورهای خود به ترکیه آمدند و روز دوشنبه ۲۴ دی مرداد ۱۴۰۳ پس از تجمع در مقابل مسجد سلطان احمد در استانبول، رسماً سفر خود را در مسیر جاده ابریشم آغاز کردند و به سمت ایران حرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رالی جاده ابریشم با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال گذشته گفت: این گروه ۲۳ نفره با ۱۰ خودروی قدیمی در این رویداد بین المللی حضور دارند و روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه برگزار می شود. مرداد شما از طریق پایانه مرزی بازرگان در شهرستان ماکو در آذربایجان غربی وارد کشورمان می شوید.

مدیر خودرو و وسایل نقلیه توریستی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: شرکت کنندگان این رویداد با حمایت امداد خودرو مرکز و تیم فنی تاکسی های سراسری تیمار حدود پنج روز در سراسر ایران سفر کردند تا با فرهنگ بیشتر آشنا شوند. و تمدن کشورمان از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و همچنین جاذبه های گردشگری این مناطق است.

عرفانی بیان می کند که این رالی تور در ۲۳ برگزار می شود مرداد ماه از طریق مرز باجگیران در استان خراسان ایران را ترک می کند، گفت: شرکت کنندگان رالی جاده ابریشم پس از خروج از خاک کشورمان به خط پایان در شهر اورخون مغولستان می رسند.

وی ادامه داد: سفر شرکت کنندگان رالی تور بین المللی گردشگری جاده ابریشم زیر نظر مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی و همراهی تاکسی آفرود تیمار انجام می شود.

عرفانی در خاتمه یادآور شد: مرکز گردشگری و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با باشگاه ها و انجمن های اتومبیلرانی سایر کشورها و معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشورمان، تشویق و ترغیب ترغیب گردشگران از سراسر جهان برای سفر به ایران. برای دومین سال متوالی باعث سهولت سفر، افزایش سرعت ترافیک و حمایت از این گردشگران می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا