ورزشی

رامین رضاییان چهارمین مدافع اثرگذار جهان در ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۳ کمتر از یک هفته دیگر به پایان می رسد و در این بین همیشه از بهترین مهاجمان سال صحبت می شود، اما باید به مدافعانی که در سال ۲۰۲۳ گل زدند و گل زدند نیز نگاه کرد. هیچکس از مدافعان انتظار ندارد. گل می زنند، اما خیلی وقت ها هیجان پنهان آنها را به خود می گیرد، از نیمه زمین خود می گذرند تا به محوطه جریمه برسند، جایی که یا به صورت سانتری هجومی یا به این ترتیب تیم خود را در اختیار می گیرند. آنها کسانی هستند که با فاصله زیاد حرکت می کنند، توپ را روی پای چپ خود می گیرند و سپس به سمت هواداران می روند تا بعد از گل جشن بگیرند.

جیمز تاورنیه ۱۸ گل + ۸ پاس گل: ۲۶ اثر

ستاره انگلیسی گلاسکو رنجرز که در ۳۲ سالگی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود و در این بازه زمانی تاثیرگذارترین مدافع سال ۲۰۲۳ است. چرا که او در ۳۱ بازی مختلف ۱۸ گل و ۸ پاس گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

آلخاندرو گریمالدو ۱۱ گل + ۱۴ پاس گل: ۲۵ اثر

هیچ کس فکر نمی کرد مدافعی که بارسلونا و منچسترسیتی قبلاً حاضر بودند ۵۰-۶۰ میلیون یورو برای او هزینه کنند، مجانی به لورکوزن رفت. او سال را در بنفیکا آغاز کرد و اکنون عضوی از لورکوزن است. او امسال ۱۱ گل و ۱۴ پاس گل به ثبت رسانده است.

1969840

جرمی فریمپونگ ۸ گل + ۱۳ پاس گل: ۲۱ اثر

نام دیگر از لورکوزن است. مدافع هلندی این تیم که گریمالدو را از سمت چپ می بیند و از سمت راست او نفوذ می کند تا تیم حریف در انتهای سر از توقف این دو مدافع سرعتی لورکوزن ناامید شود.

1969841

رامین رضاییان ۸ گل + ۸ پاس گل: ۱۶ اثر

قطعا دیدن او در بین ستارگان تاثیرگذار سال ۲۰۲۳ دنیای فوتبال عجیب خواهد بود اما رامین رضاییان در تیم سپاهان عملکرد قابل ستایشی از خود به نمایش گذاشته تا فوتبال دوستان ایرانی شاهد یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ باشند. فوتبال ایران

1969846

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا