محیط زیست

رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است

منصور شه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تحلیل در اصفهان، با اشاره به بارش باران در روزهای گذشته، اظهار کرد: بارش باران منجر به رانش زمین و طغیان رودخانه‌ها در این بخش شد. پادنای شهرستان سمیرم در اصفهان است، گفت: جاده روستا نگهبان، روزانه و سرباز در بخش پادنا بر اثر ریزش کوه و محورهای جاده ای روستاهای نورآباد، سرباز و هندبال در بخش پادنای بالادست شهر به دلیل رانش زمین و طغیان رودخانه برای چند ساعت مسدود شد.

او از بارش شدید باران و سیل صحبت کرد رواناب که منجر به آب گرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و تخریب ۶ منزل مسکونی در روستای دشتبال بخش پادنای علیایی شهرستان سمیرم افزود: ۴۵ میلی متر در شهرستان سمیرم، ۶۲ میلی متر در بخش پادنای علیا و ۱۰۶ میلی متر باران در ایستگاه روستای ناکول گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اکیپ های راهداری اداره کل راهداری به مناطق حادثه دیده اعزام و بازگشایی راه های آسیب دیده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تخلیه آب و امداد رسانی در روستا انجام می شود. هندبال همچنین توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم های مدیریت بحران شهرستان، روستا و بخشداری در حال انجام است که تاکنون هیچ حادثه فوتی در این مناطق گزارش نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا