فناوری

راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

همراه اول در راستای ایجاد تجربه دیجیتالی جدید برای مشتریان خود از راه اندازی سامانه IVA به عنوان اولین دستیار پاسخگوی تلفنی هوشمند تمام فارسی در مرکز تماس خود خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی سازی خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه دیجیتالی نوین برای مشتریان، سامانه IVA اولین دستیار پاسخگوی تلفن هوشمند تمام فارسی در ایران را به صورت رسمی در مرکز تماس خود رونمایی کرد.

این سامانه که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته است، در حال حاضر به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات رایج مشترکین همراه اول است.

مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با ارتباط با سامانه ۹۹۹۰ کلید شماره ۳ و سپس کلید شماره ۱ را افق میهن کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا