اخبار اقتصاد ایران

راهنمای خرید اقساطی خودرو پژو پارس LX با وام میلیونی




پژو پارس یکی از خودروهای خانوادگی پرطرفدار بازار است که نمونه های کارکرده آن با قیمت نیم میلیارد تومان و بیشتر خرید و فروش می شود. با توجه به این قیمت، متقاضیان واقعی حتی به سختی امکان خرید مدل کارکرده این خودرو را دارند. با توجه به این شرایط برخی از شرکت های لیزینگ شرایط خرید آسانی را برای پژو پارس مدل سال فراهم کرده اند.

به گزارش کماپرس، اکنون خرید نقدی پژو پارس برای مشتریان واقعی سخت شده است. در واقع خریداران واقعی برای خرید صفر این خودرو باید حداقل ۷۰۰ میلیون تومان پول نقد داشته باشند. حتی خرید مدل های دست دوم نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان پول نقد می خواهد. افرادی که می خواهند پژو پارس صفر داشته باشند، بهتر است از طرح های وام شرکت های لیزینگ استفاده کنند. یکی از شرکت هایی که امکان خرید خودروی پژو پارس با وام را فراهم می کند، شرکت کیان خودرو است. کیان خودرو ۵۰ درصد از مبلغ خودرو را به صورت وام در نظر گرفته و مدت بازپرداخت آن ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

اقساط وام پژو پارس LX چقدر است؟

افرادی که می خواهند از وام پژو پارس کیان خودرو با بازپرداخت ۱۲ ماهه بهره مند شوند باید ماهانه ۴۹۳ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان پیش پرداخت و ۴۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان به صورت اقساط پرداخت کنند. متقاضیان این وام با بازپرداخت ۲۴ ماهه باید ۵۲۴ هزار و ۶۹۰ تومان پیش پرداخت و ماهانه ۲۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان اقساط پرداخت کنند. افرادی که می خواهند با بازپرداخت ۳۶ ماهه از این وام بهره مند شوند باید ۵۴۹ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان پیش پرداخت داشته باشند و ماهانه ۱۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان اقساط پرداخت کنند.



۰