اخبار اقتصاد ایران

راهنمای خرید انواع سرفیس بوک با لپ کار

لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت محصولات گران قیمتی هستند و به دلیل سخت افزار عالی به عنوان یکی از بهترین های بازار شناخته می شوند. برخی از این محصولات تبلت های هیبریدی هستند و کاربران می توانند صفحه کلید را جدا کنند.

هنگام خرید سرفیس بوک می توانید بهترین گزینه را انتخاب کرده و با توجه به نیاز و کارایی خود از آن استفاده کنید. شرکت مایکروسافت با داشتن دانش و تخصص بالا در تولید محصولات توانسته است نیازهای کاربران را در نظر گرفته و محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه دهد.

لپ تاپ سرفیس بوک با ویژگی های خاص خود به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران پیشنهاد می شود و حتی ممکن است پاسخگوتر از نیاز کاربر باشد. در این مقاله از لاپکار تمامی نکات مهمی که برای خرید سرفیس بوک باید در نظر گرفته شود بیان شده است. همچنین اگر قصد خرید مدل سرفیس پرو را دارید به شما پیشنهاد می کنم سرفیس پرو ۵ است. با ما همراه باشید تا به پایان این مقاله مفید برسیم.

ویژگی های اصلی سرفیس بوک

ویژگی های اصلی سرفیس بوک عبارتند از:

  • اولین ویژگی، قابلیت تبدیل شدن سرفیس بوک است که به کاربران اجازه می دهد از طریق یک لولای مکانیکی قفل شونده، از لپ تاپ به تبلت تبدیل شوند.
  • یکی دیگر از ویژگی های صفحه نمایش لمسی سرفیس بوک است که استفاده از آن را برای کارهایی مانند طراحی، نقاشی و ویرایش عکس و فیلم به راحتی و با دقت بالا ممکن می کند.
  • همچنین قلم سرفیس که با سرفیس بوک سازگار است به کاربران این امکان را می دهد که از آن برای طراحی، نوشتن و یادداشت برداری استفاده کنند.
  • سرفیس بوک مجهز به پردازنده های قدرتمندی است که اجرای برنامه های سنگین را با کارایی بالا و به روز ممکن می کند.
  • عمر بالای باتری سرفیس بوک به کاربران این امکان را می دهد تا چندین ساعت بدون نیاز به شارژ از سرفیس بوک استفاده کنند.

۶ نکته مهم قبل از خرید سرفیس بوک

قبل از خرید سرفیس بوک باید به چند نکته مهم توجه کنید. ابتدا باید مشخص کنید که برای چه منظوری به لپ تاپ نیاز دارید و سپس در هنگام خرید، ویژگی های مختلف آن را بر اساس نیاز خود ارزیابی کنید. عوامل اصلی خرید سرفیس بوک عبارتند از:

پردازنده:

پردازنده مغز و عصب هر لپ تاپ است. بنابراین، انتخاب لپ تاپ سرفیس بوک با پردازنده قدرتمند بسیار مهم است. هر چه یک پردازنده هسته های بیشتری داشته باشد، عملکرد بهتری دارد.

حافظه رم:

حافظه رم نیز عامل مهمی در خرید سرفیس بوک است. رم بیشتر به معنای سرعت و عملکرد بیشتر است.

هارد دیسک:

انتخاب هارد دیسک مناسب نیز یکی از نکات بسیار مهم در خرید سرفیس بوک است. هارد دیسک با ظرفیت بالا به شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری را ذخیره کنید.

کارت گرافیک:

اگر به بازی های رایانه ای علاقه مند هستید باید به کیفیت کارت گرافیک نیز توجه کنید تا از تجربه بازی لذت ببرید.

کیفیت ساخت:

برند مایکروسافت به عنوان یکی از برندهای برتر در زمینه کیفیت ساخت شناخته می شود. بنابراین انتخاب لپ تاپ از این برند می تواند تضمین کننده کیفیت و عمر طولانی آن باشد.

قابلیت حمل:

وزن و اندازه لپ تاپ را نیز باید در نظر گرفت، به خصوص اگر قصد دارید همیشه آن را حمل کنید. بهتر است یک لپ تاپ با وزن مناسب انتخاب کنید تا بتوانید راحتتر آن را حمل کنید.

معرفی لپ تاپ های سرفیس بوک

انواع و مدل های مختلف لپ تاپ سرفیس بوک در لاپکار موجود است. تنوع زیاد و نزدیک بودن قیمت های مختلف سرفیس ها از جمله عواملی است که انتخاب بین آنها را برای کاربران چالش برانگیز می کند. در این قسمت به معرفی چند مدل لپ تاپ برند مایکروسافت می پردازیم تا بتوانید اطلاعات کاملی در مورد این محصولات به دست آورید و بهترین انتخاب را در خرید سرفیس بوک داشته باشید.

سرفیس بوک ۲

لپ تاپ سرفیس بوک ۲ یک لپ تاپ تبدیل پذیر با صفحه نمایش ۱۵ اینچی است که ترکیبی بی نظیر از طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت جداسازی صفحه نمایش از بدنه لپ تاپ و تبدیل آن به تبلت یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است. صفحه نمایش این محصول از نوع لمسی با پنل PixelSense و روکش براق است که وضوح تصویر باکیفیتی را به ارمغان می آورد. این صفحه نمایش حتی در محیط های خارجی با شفافیت بالا نیز قابل مشاهده است.

سرفیس بوک ۲ از نظر قدرت پردازشی با پردازنده های نسل هشتم Core i7 اینتل، حافظه داخلی SSD و ۱۶ گیگابایت رم قدرتمند است. همچنین این مدل دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1060 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی است. با این ویژگی ها، سرفیس بوک ۲ یکی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی موجود در بازار است.

باتری قدرتمند این لپ تاپ تا ۱۷ ساعت در حالت پخش ویدیو را تضمین می کند. همچنین این دستگاه دارای قلم دیجیتال Surface Pen می باشد که می توان از آن برای کار و طراحی روی صفحه نمایش لمسی استفاده کرد.

بررسی 15 اینچی Microsoft Surface Book 3: هنوز هم منحصر به فرد است، هنوز هم گران است - Android Authority

سرفیس بوک ۳

مایکروسافت با عرضه سرفیس بوک ۳ در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ نسل سوم این خانواده را معرفی کرد.این لپ تاپ قابلیت تبدیل شدن به یک لپ تاپ معمولی یا تبلت را با جداسازی صفحه نمایش از قسمت پایینی دارد. سرفیس بوک ۳ با طراحی منحصر به فرد و زیبای لولای خود که از رنگ منیزیم و پلاتین ساخته شده است، همچنان یکی از محصولات محبوب بازار است.

در نسخه های ۱۳.۵ اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰×۳۰۰۰ و ۱۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۲۴۰، نمایشگرهای PixelSense با فناوری لمسی این دستگاه ارتقا یافته و تجربه تصویری بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهند.

با پردازنده های Core i5 و i7 اینتل برای نسخه ۱۳.۵ اینچی و i7 برای نسخه ۱۵ اینچی، می توانید انتخاب های متنوعی از نظر حافظه رم و حافظه داخلی SSD داشته باشید. همچنین دارای گرافیک Intel Iris Plus و NVIDIA GeForce GTX در انواع مختلف است سرفیس بوک ۳ تمام نیازهای کاربران حرفه ای را برآورده می کند.

حرف پایانی

در این مقاله از لاپکار به بررسی و معرفی انواع لپ تاپ سرفیس پرداختیم. همانطور که گفته شد، این لپ‌تاپ‌ها انواع مختلفی با پیکربندی‌ها و اندازه‌های متفاوت دارند که ممکن است انتخاب بین آن‌ها را برای کاربران چالش‌برانگیز و گیج‌کننده کند.

به طور کلی قبل از خرید سرفیس بوک و انتخاب بین مدل های مختلف، بهتر است به نیازها و نیازهای خود توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا