اخبار اقتصاد ایران

راهنمای خرید سرویس فرنگی – پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

توالت فرنگی از جمله تجهیزات ساختمانی است که در هر واحد تجاری یا مسکونی ضروری است.

به طور کلی می توان گفت که توالت ها جزء مهمی از زندگی ما انسان ها هستند و همه افراد نیاز به استفاده از آن در طول روز دارند. از طرفی بسیاری از ایرانیان به هر دلیلی از توالت فرنگی استفاده می کنند و این محصول به عنوان یک کالای پرکاربرد باید به درستی انتخاب شود تا بتوان سال ها با خیال راحت از آن استفاده کرد. از این رو در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید توالت فرنگی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین نوع این محصول را خریداری کنید.

سرویس بهداشتی از جمله تجهیزات ساختمانی است که در هر واحد تجاری یا مسکونی ضروری است. زیرا فواید زیادی از جمله کاهش مصرف آب، حفظ سلامت مفاصل زانو و … را به همراه دارند که در هنگام خرید توالت فرنگی باید اطلاعات کاملی از عملکرد انواع آن داشته باشید و به مواردی مانند اندازه، اندازه، سیستم زهکشی و … توجه کنید. قیمت آن یک توالت فرنگی باکیفیت علاوه بر زیبایی، مصرف آب پایینی نیز دارد و با تامین قدرت مکش کافی، می تواند بیشترین حجم محتویات کاسه را خالی کند.

در خرید توالت فرنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید توالت فرنگی باید به نکات مختلفی توجه کرد. اولین نکته این است که قبلا توالت بخرفضای حمام خود را در نظر بگیرید؛ زیرا در این زمینه باید فاصله دیوار تا خروجی فاضلاب در نظر گرفته شود. امروزه انواع توالت فرنگی فرانسوی با سایزهای مختلف تولید می شود که خرید راحت تری را برای شما فراهم می کند.

نکته دیگری که در هنگام خرید این محصول حائز اهمیت است توجه به فضایی است که توالت فرنگی در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. در این صورت باید بگوییم که توالت های دایره ای در مقایسه با نوع بیضی آن فضای کمتری را اشغال می کنند و از طرفی هزینه کمتری برای شما خواهند داشت.

توالت برای حمام های کوچک وال هانگ بهترین گزینه خواهد بود. این توالت فرنگی ظاهری بسیار شیک و جذاب به سرویس بهداشتی شما می بخشد. نکته دیگری که در راهنمای خرید توالت فرنگی باید به آن اشاره کنیم توجه به نوع و جنس دیوار و همچنین فضای خالی پشت آن برای نصب این توالت فرنگی است.

علاوه بر همه اینها، در هنگام خرید توالت فرنگی باید به نوع دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز توجه کرد. به عنوان مثال، اگر به دکوراسیون های لوکس علاقه دارید، می توانید از سرویس های بهداشتی مجهز به سیستم های موسیقی و نورپردازی استفاده کنید.

انواع توالت فرنگی

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای خرید توالت فرنگی باید در نظر گرفته شود، انواع توالت فرنگی است. برای درک تفاوت بین انواع این محصول، باید با انواع سیستم های زهکشی، نحوه نصب آنها و … آشنا شوید.

  1. بررسی انواع توالت در مکانیسم تخلیه
  • سیستم زهکشی آبشاری: این سیستم یکی از قدیمی ترین مکانیزم های توالت فرنگی است که اغلب در مدل های دو تکه یافت می شود. در این سیستم آب تحت فشار مخزن وارد لبه بالایی کاسه می شود و سوراخ های لبه به صورت آبشاری آب را تخلیه می کنند.
  • سیستم زهکشی ویرپول: در این سیستم آب از طریق مخزن سیفون وارد کاسه توالت می شود و با چرخش گردابی محیط را تمیز می کند.
  • سیستم زهکشی تک تیراندازی: در این سیستم فرآیند زهکشی به روش تیراندازی انجام می شود و سوراخ هایی در لبه آن تعبیه می شود که کاسه را با آب تمیز می کند. همچنین در این سیستم تخلیه با فشار انجام می شود و آب کمتری مصرف می شود.
  • سیستم زهکشی سه شات: در این سیستم دو شات بالای کاسه قرار می گیرد و کاسه با دو شات بالا شسته و با شات پایین تخلیه انجام می شود. این سیستم مصرف آب را به حداقل می رساند و صدا و زمان تخلیه را کاهش می دهد.
  1. بررسی انواع توالت فرنگی از نظر نحوه نصب
  • توالت فرنگی یک تکه: در این مدل مخزن و کاسه توالت به صورت یک تکه به هم وصل شده و قالب گیری می شوند. این توالت به دلیل نظافت آسان و درز کمتر از بهداشت بالایی برخوردار است.
  • توالت فرنگی دو تکه: در این مدل مخزن و کاسه توالت به صورت جداگانه نصب می شوند. مدل های دو تکه نیاز به نگهداری بیشتری دارند تا آلودگی در مخزن و درز بین کاسه باقی نماند.
  • روشویی دیواری: این مدل یکی از جدیدترین و زیباترین انواع توالت فرنگی است که پایه ندارد و روی دیوار نصب می شود. از آنجایی که مخزن این مدل معمولا در دیوار قرار می گیرد، فضای کمتری را در سرویس بهداشتی اشغال می کند. توالت های دیواری نیز به راحتی تمیز می شوند و کمترین صدا را دارند.
  1. انواع توالت فرنگی از نظر ظاهری

نکته دیگری که در راهنمای خرید توالت فرنگی باید به آن اشاره شود، توجه به ظاهر توالت فرنگی در هنگام خرید آن است. زیبایی این محصول تا حد زیادی به لعاب آن بستگی دارد. لازم به ذکر است توالت مروارید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، از نظر کیفیت لعاب نیز قوی بوده و بهترین گزینه برای خرید محسوب می شود.

  1. انواع توالت فرنگی از نظر دکمه فلاش

فلاش نام دکمه فلاش توالت است. معمولاً این دکمه در قسمت بالایی یا کناری مخزن قرار دارد. همچنین برخی از فلاش ها دارای دو دکمه مجزا هستند که امکان کنترل بهتر مصرف آب را فراهم می کند. زیرا یکی از دکمه ها برای تخلیه کل حجم آب و دکمه دیگر برای تخلیه نیمی از حجم آب استفاده می شود.

خرید انواع توالت فرنگی از فروشگاه معتبر در کلاشهر

برای داشتن یک خرید مطمئن و با کیفیت باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. کالاشهر به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز خدماتی با سالها فعالیت درخشان در این زمینه موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است. شما می توانید انواع توالت فرنگی را با بهترین کیفیت از این فروشگاه خریداری کنید.

فروشگاه کالاشهر با توجه به عرضه مستقیم و حذف کلیه واسطه ها محصولات خود را زیر قیمت بازار در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در این مجموعه گلچینی از بهترین توالت فرنگی فرنگی موجود است تا خرید آن برای هر سلیقه ای امکان پذیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا