ارزهای دیجیتال

راهنمای کامل انتقال سکه همستر به کیف پول + عکس

به گزارش ایران تحلیل، اکنون تمامی کاربران این بازی منتظر دریافت جایزه همستر و انتقال آن به کیف پول هستند. اما آیا امکان انتقال همسترکوین به حساب دیگری وجود دارد؟ آیا راهی برای انتقال سکه های بازی همستر به کیف پول شخص دیگری وجود دارد؟

برای فروش سکه های همستر ابتدا باید بتوانیم آنها را به کیف پول انتقال دهیم و آنها را مبادله کنیم. با این حال، قبل از یادگیری نحوه انتقال سکه های همستر به حساب دیگر، باید مفهوم انتقال ارزهای دیجیتال را بهتر درک کنید.

ارزهای دیجیتال به عنوان داده در پلتفرم بلاک چین معرفی می شوند. بلاک چین یک پایگاه داده برای ذخیره داده هایی مانند تاریخچه تراکنش ها و موجودی هر کیف پول است. هر توکن و ارز دیجیتال ابتدا باید بر روی یک پلتفرم بلاک چین راه اندازی شود تا قابل انتقال باشد.

با توجه به این توضیحات، به این نتیجه می رسیم که قبل از راه اندازی توکن همستر، امکان انتقال سکه های همستر به حساب دیگری وجود ندارد. پس از شروع، انتقال به کیف پول امکان پذیر است.

لطفا توجه داشته باشید که امکان انتقال سکه به حساب شخص دیگری وجود ندارد. زیرا تنظیمات پیش فرض بازی همستر به این صورت است که هر کاربر باید تنها یک اکانت در بازی داشته باشد و صاحب این ملک همان شخص باشد. حتی پس از راه اندازی، امکان انتقال سکه از یک حساب به حساب دیگر وجود ندارد.

نحوه اتصال حساب همستر به کیف پول

برای اتصال کیف پول به بازی همستر ابتدا قسمت Airdrop را بخوانید. سپس روی گزینه های “Connect TON Wallet” کلیک کنید و سپس دوباره روی “Connect TON Wallet” کلیک کنید. در مرحله بعد باید کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد Erzical این است که از کیف پول Toon Keeper استفاده کنید. یک بلاک چین کاربردی و سازگار ولت کوین که به راحتی در دسترس ایرانیان است. برای برنامه NatCoin هم از همین کیف پول استفاده کردیم.

پس از انتخاب کیف پول ToneKeeper، باید اتصال خود را از طریق کیف پول تأیید کنید. با این کار ولت به بازی متصل می شود و برای انتقال سکه هامستر فقط باید منتظر فعال شدن این توکن باشید.

سکه همستر را به کیف پول 2 منتقل کنید

تغییر کیف پول Hamster Kombat

اگر کیف پولی به حساب همستر کمبت خود متصل کرده اید اما می خواهید آن را تغییر دهید، جای نگرانی نیست. برای تغییر کیف پول Hamster Kombat به قسمت Airdrop رفته و بر روی گزینه “Connect your Ton wallet” کلیک کنید.

در مرحله بعد آدرس کیف پول شما نمایش داده می شود و در کنار آن یک ضربدر وجود دارد. روی آن کلیک کنید؛ سپس از شما پرسیده می شود که آیا واقعاً می خواهید وصل شوید. بر روی گزینه “YES” کلیک کنید.

با این کار دسترسی غیرفعال می شود. اکنون می توانید طبق دستورالعمل بالا دوباره یک کیف پول جدید به بازی همستر متصل کنید. اگر کیف پول اشتباهی را به بازی همستر متصل کنید، به جای انتقال سکه همستر به حساب دیگری، می توانید کیف پول همستر را تغییر دهید.

با رعایت دستورالعمل های این مقاله به این نتیجه رسیدیم که امکان انتقال سکه همستر به حساب دیگری وجود ندارد. با این حال، اگر آدرس اشتباهی را به بازی وصل کنید، می توانید کیف پول Hamster Kombat را تغییر دهید. در زیر به برخی از سوالات متداول می پردازیم.

آیا فروش همستر با انتقال سکه امکان پذیر است؟

برخی از کاربران قصد دارند برای فروش دارایی های خود در بازی همستر، سکه هایی را به حساب خریدار منتقل کنند. با این حال، امکان انتقال سکه بین حساب های همستر وجود ندارد.

هنگامی که قیمت همستر تعیین می شود، هر کاربر یک جایزه دریافت می کند. در مرحله اول هر کاربر باید جوایز را به کیف پول خود منتقل کند و سپس اقدام به فروش کند.

در حال حاضر هیچ راهی برای فروش سکه قبل از قیمت گذاری همستر وجود ندارد. این نکات را رعایت کنید تا در دام کلاهبرداران نیفتید؟!

چگونه سکه های همستر را منتقل کنم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، انتقال همستر به کیف پول تنها پس از قیمت گذاری و راه اندازی توکن امکان پذیر خواهد بود. با این حال، روند به شرح زیر خواهد بود:

اتصال کیف پول به بازی همستر: همچنین می توانید این مرحله را قبل از راه اندازی توکن طبق آموزش های پیشرفته انجام دهید.

دریافت جوایز: پس از قیمت گذاری، هر کاربر بر اساس سکه ها و برنده های خود، تعدادی توکن همستر دریافت می کند. این مقدار پاداشی است که هر کاربر باید برداشت کند.

انتقال به کیف پول: در مرحله بعد، باید این دارایی را به کیف پولی که قبلا متصل شده است، انتقال دهید.

فروش در بورس: مرحله بعدی این است که دارایی های Tone Keeper را به صرافی منتقل کنید و دارایی های خود را در آنجا بفروشید.








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا