رایانکلاب، محصول جدید رافزا به بازار میآید
باشگاه رایان در حاشیه روز سوم بانک مشهاد و بورس بیمه (مشهاد اینوکس) در حاشیه روز سوم نمایشگاه بانک مشهاد ارائه شد.
گزارش بورس اوراق بهادارمسعود نیکووار ، عضو هیئت مدیره و معاون مدیر عامل رایان در پرده برداری از سرویس Ryan Club ، گفت که رایان با هدف بهبود تجربه مشتری و بازیابی سفرهای مشتری ، بستر تابلوی رایان را مطابق با تحول دیجیتال توسعه داده است.
معاون مدیر عامل رایان گفت: “این پلتفرم توسط همکاران ما برای ارائه یک محیط یکپارچه برای تعامل با مشتری ساخته و مورد سوء استفاده قرار گرفت.” هدف اصلی ما بهبود کیفیت خدمات و ایجاد یک تجربه رضایت بخش برای مشتریان است. در این پلتفرم ، مشتریان به دلیل فعالیت و تعامل با رایان امتیاز کسب می کنند و می توانند از انواع خدمات بهره مند شوند.
وی افزود: “رایانه نه تنها بر بهبود تجربه مشتری ، بلکه بر استاندارد سازی و تغییر فرایندها نیز به منظور افزایش کارایی و شفافیت هنگام ارائه خدمات متمرکز است.”
نیکوفارادا گفت: “این بستر که از فناوری های جدید استفاده می کند ، مشتریان را قادر می سازد فعالیت ها و خدمات دریافت شده را رعایت کنند.” مشتریان می توانند از مجوزهای خود برای دسترسی به خدمات ویژه ، تخفیف یا مؤسسات متعهد استفاده کنند که این امر به بهبود اعتماد و رضایت آنها کمک می کند.
یکی از اعضای هیئت مدیره و معاون مدیر عامل گفت: “با ایجاد یک سیستم رتبه بندی شفاف ، Ryanbulb به مشتریان این امکان را می دهد تا از مالی و خدمات خاصی برخوردار شوند.”
وی تأکید کرد که این رویکرد باعث می شود تعامل مالی بین کارگزاران ، وجوه و رایان آسان تر و مطمئن تر شود. با اجرای استانداردهای بین المللی برای فرآیندهای پشتیبانی و خدمات ، سعی می کنیم یک تجربه متفاوت و با کیفیت را ایجاد کنیم. به عنوان بخشی از استراتژی تحول دیجیتال رایان ، این پلتفرم با اطمینان به مشتریان و ذینفعان کمک می کند.
سرانجام ، Ryanclaw سعی می کند با تمرکز بر تکرار تجربیات مشتری و بهبود فرآیندها ، یک ارزش پایدار برای ذینفعان ایجاد کند. با استفاده از این پلتفرم ، مشتریان نه تنها می توانند از خدمات مختلفی برخوردار باشند بلکه با ایجاد یک محیط یکپارچه و شفاف ، موقعیت رایان را در بازار سرمایه نیز بهبود می بخشند. ما در تلاش هستیم تا استانداردهای جدیدی را برای ارائه خدمات و تجربه خودمان برای مشتریان تعریف کنیم.
به تقویت موقعیت رایان در بازار سرمایه کمک کنید
مصطفی غسمور ، عضو هیئت مدیره رایان ، همچنین خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اصلی بازار ، روشن کردن قیمت خدمات و روابط مالی بین مشتریان و همکاران بود. بر این اساس ، پلت فرم Ryanclaw با این رویکرد برای ارائه خدمات نوآورانه و رایگان به منظور ایجاد یک تجربه بهتر مشتری تهیه شده است.
وی افزود: با استفاده از قراردادهای هوشمند ، پیش بینی و مدیریت روابط مالی بین کارگزاران ، وجوه و رایان را امکان پذیر کرد. ” این پلتفرم که هدف آن بهبود کیفیت تجربه مشتری است ، شفافیت در تعامل مالی را تضمین می کند و به مشتریان اطمینان می دهد که فعالیت های آنها به طور شفاف و یک چرخه قابل مشاهده است.
قاسم پورداما گفت: “ما سعی کردیم فرآیندهای مالی را آسانتر و قابل اطمینان تر کنیم تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل از خدمات لذت ببرند.”
هیئت مدیره رایان گفت که این پلتفرم نه تنها منجر به شفافیت مالی می شود ، بلکه با ارائه خدمات با کیفیت اعتماد به نفس مشتری را نیز بهبود می بخشد ، و Ryanbagh نظارت دقیق فعالیت ها و خدمات مشتری را به عنوان بخشی از دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال دیجیتال استراتژی دیجیتال ارائه می دهد.
به گفته قسیپور ، علاوه بر افزایش رضایت ، این رویکرد همچنین به همکاران و کارگزاران کمک می کند تا روابط مالی خود را دقیق تر مدیریت کنند. Ryanclab با ایجاد یک بیمارستان یکپارچه و شفاف در بیمارستان ، سرانجام به بهبود تجربه مشتری و تقویت موقعیت رایان در بازار سرمایه کمک می کند.
“Hyu” در سه مرحله اجرا می شود
آراش فوروزان ، معاون رئیس جمهور رایان گفت: “یکی از مهمترین ابعاد تحول دیجیتال در زمینه فناوری اطلاعات و شرکت هایی مانند رایان ، که در بازار سرمایه کار می کند ، ارائه ذینفعان رایان کالااب به عنوان یکی از ستون های اصلی خدمات نوآورانه خدمات به مشتری است.”
به گفته وی ، این پلتفرم به عنوان یک کانال واحد برای تعامل با مشتریان عمل می کند و بر آرامش و نوآوری از نظر خدمات و پشتیبانی متمرکز است.
Forouzan افزود: Ryankalb در سه مرحله به صورت یک برنامه جامع استراتژیک به نام “Hassava” اجرا می شود. مرحله اول برنامه شروع رایانه است. در دو مرحله بعدی ، کلیه خدمات و خدمات پشتیبانی برای مشتریان و ذینفعان از طریق این پلتفرم تا پایان سال ارائه می شود.
معاون رئیس جمهور رایان ، رایان افزود: “این پلتفرم نقش مؤثرتری در ارائه خدمات با کیفیت بهتر و تجربیات بهتر برای گروه های ذینفع بازار سرمایه بر اساس تحولات دیجیتالی و سطح تفریحی ایفا خواهد کرد.”
وی گفت: “رایان مفتخر است که بیش از ۵ ٪ از مشتریان را در بازار سرمایه پوشش دهد.” این موقعیت نشان می دهد که ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و بهبود تجربه مشتری چقدر مهم است.
معاون رئیس جمهور مشتریان و رایان راه حل ها گفت: در مرحله اول ، Ryankalb این فرصت را به مشتریان خود می دهد تا از کدهای تخفیف و دسترسی به خدمات تعاملی ویژه استفاده کنند تا به مشتریان خاص خود خدمات پایدارتری ارائه دهند. ما نه تنها موفقیت مشتریان خود را در Ryanblaw در اولویت قرار می دهیم بلکه فرصتی برای گسترش خدمات ارائه می دهیم تا مشتریان ما بتوانند رضایت از مشتریان خود را افزایش دهند.
وی گفت: “مشتریان می توانند از امتیازات خود برای به دست آوردن تخفیف در فاکتورها ، خدمات اختصاصی مانند سرورهای متعهد ، دوره های آموزشی و سایر نیازها استفاده کنند.” این نکات بر اساس دسته بندی های خاص تخفیف های مختلفی را در صورتحساب ها امکان پذیر می کند.
با این حال ، سیستم مدیریت حساب و پشتیبانی مشتری جدید برجسته تر است. طبق دستورالعمل های جدید ، هر مشتری به تیمی از متخصصان اختصاص داده می شود که به عنوان یک سیستم مدیریت حساب کار می کنند.
وی افزود: “این سیستم جایگزین روشهای قدیمی تر مانند عدم حسابداری و کلیه فرآیندهای مشتری است که از یک شخص مسئول پیروی می کند.” این رویکرد ارتباط قوی تری بین متخصصان و مشتریان ایجاد می کند و به نوعی داده ها در تولید مثل و پیمایش فرآیندهای مشتری و مشکلات کنترل می شود.
معاون رئیس جمهور و راه حل های رایان گفت: “ما سعی کردیم زمان پاسخگویی را بهینه تر اجرا کنیم.” حتی اگر متخصص در بازار در دسترس نباشد ، اخبار مشتری از طریق سیستم WhatsApp به حساب مدیر مربوطه ارسال می شود تا در سریعترین بازه زمانی موجود در بازار پیگیری شود و رابطه مؤثر با مشتری ایجاد کند.