اخبار بورس

“رایتل، پلی به آینده هوشمند” شعار نیست

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل:

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل گفت: «رایتل بازی به آینده هوشمند» شعاری نیست و در اینجا قابل بررسی و آزمایش است. بعد از نمایشگاه می توانند از خدمات استفاده کنند و به سمتی بروند که هر روز محصولات جذاب تری در شرکت داشته باشیم.

صالح بنی اسد مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل در گفتگو با ایران تحلیلوی در خصوص هدف شرکت در نمایشگاه الکامپ گفت: در این نمایشگاه شعار ما «رایتل; پلی برای آینده ای هوشمند». رویکرد ما کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی و هوش مصنوعی است. ما با هدف رساندن هوش مصنوعی به مردم و کارشناسان و توسعه راه حل های هوشمند برای صنعت آمدیم.

وی افزود: سه راهکار اصلی مبتنی بر هوش مصنوعی در این نمایشگاه داریم. در این نمایشگاه می توان خدمات هوش مصنوعی مبتنی بر GPU یا پردازنده های گرافیکی را معرفی کرد که برای پردازنده های سنگین و CLOUD BASE از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: رایتل; آماده ورود به بازار سرمایه/ سود کلان «شستا» از درآمد عملیاتی

بنی اسد ادامه داد: ما علاوه بر سرویس APA Marcet Place، سرویس WorkFlow Management را نیز ارائه می دهیم. صرف نظر از اینکه کاربران متخصص برنامه نویسی هستند یا خیر، می توانند از سرویس WorkFlow Management استفاده کنند که نیازی به برنامه نویسی ندارد. علاوه بر این خدمات، ما خدماتی را نیز ارائه می دهیم که می تواند به تجاری سازی محصولات خلاقانه و نوآورانه کمک کند.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل درباره هوشمندسازی صنایع گفت: رویکرد رایتل در حوزه هوشمندسازی صنایع هوشمندسازی صنایع معدنی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع حمل و نقل هوشمند، کشاورزی و دامپروری است که به معرفی آن می پردازیم. صنایع در این نمایشگاه

وی همچنین گفت: در بخش محصولات خانگی خدمات «پروسیم» و «پرونت» را داریم. این سرویس ها محدودیت های اعمال شده برای کاربران ایرانی اینترنت خارج از ایران را حذف می کند. مانند محدودیت های سرویس های گوگل، ادوبی و سرویس های بازی که با ارائه سرویس پروسیم، سیم کارت جدید رایتل ارائه شده در نمایشگاه و پرونت، اینترنت LTE ثابت برای رفع مشکلات مردم عادی صنایع و کارشناسان برطرف کردیم.

بنی اسد با اشاره به تفاوت رایتل با رقبا توضیح داد: ما خود را اپراتور اصلی خدمات پیام رسان می دانیم زیرا خدماتی که ارائه می دهیم در اینجا به سرویس یا پلتفرم خاصی اشاره نمی کنیم. ما راه حلی ارائه می دهیم که به طور کامل تمام الزامات یک شرکت پیچیده صنعتی و استارتاپی را برآورده می کند. این خدمات بسیار خاص هستند و نیازها را پوشش می دهند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات «پروسیم» و «پرونت» در بخش B2C در بازار وجود ندارد و محدودیتی است که خبرنگاران، دانشجویان به عنوان جست و جوی مقالات علمی، اینفلوئنسرها، بازاریابان دیجیتال و فریلنسرها به این ویژگی ها نیاز دارند. ما در نمایشگاه برجسته می‌شویم و هدف ما برآورده کردن طیف وسیعی از نیازهای جامعه است.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل گفت: در روزهای آینده در نمایشگاه خواهیم بود و مشتاقیم مردم و کارشناسان بیایند و خدمات جدید رایتل را ببینند. بگذارید آنها متوجه شوند که “بازی واقعی برای آینده هوشمند” یک شعار نیست و می تواند در اینجا تأیید و آزمایش شود. بعد از نمایشگاه می توانند از خدمات استفاده کنند و به سمتی بروند که هر روز محصولات جذبی بیشتری در جامعه داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا