ترندهای روز

رای قالیباف به سبد جلیلی می‌رود یا پزشکیان؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سوال اصلی در ایران تحلیلات ۲۴ تیر این است که آیا هر سه میلیون رای قالیباف را می توان در سبد یک کاندیدا انداخت و کدام نامزد بیشترین شانس را برای جذب این رای دارد؟

از آنجایی که بخش زیادی از این رای از بدنه انقلابی جامعه است که در جناح اصولگرا نیز تعریف شده است، شانس سعید جلیلی برای جلب رای این نهاد بیشتر است، اما برخی اتفاقات و اقدامات می تواند جذب این را سخت کند. رای.

رای قالیباف به سبد جلیلی می رود یا پزشکان؟

در مورد سرنوشت سه میلیون رای قالیباف، سه فرض را می توان مطرح کرد: ۱- از آنجایی که بخشی از این نهاد منتقد جدی برخی اقدامات و نظرات تیمی است که در خط مقدم دفاع از سعید جلیلی قرار دارد، ممکن است با وجود قالیباف. پیام حمایت از جلیلی، حاضرند به او رای ندهید. شکاف بین اصولگرایی در ایران تحلیلات اسفند تقویت شد و تا دقایق پایانی ایران تحلیلات تیرماه ادامه یافت، ممکن است به رای نزدیکتر به مسعود بزیکیان در بخشی از این بدنه منجر شود.

۲- بخشی از این سه میلیون نیز ممکن است به دلیل عملکرد ضعیف ستادهای ایران تحلیلاتی ترجیح دهند به دو کاندیدای دور دوم رای ندهند یا سفید رای دهند که در این صورت احتمالا در ۲۴ تیرماه میزان آرای باطل افزایش خواهد یافت. ایران تحلیلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا