بانک و بیمه

رای محکومیت گروه عظام به پرداخت ۲۲ همت صادر شد

به گزارش افق میهن، سید عباس حسینی در خصوص برنامه های بانک مسکن برای افزایش جذابیت سپرده ها گفت: در حال حاضر با چند شرکت بزرگ (شرکت ملی مس، ایران خودرو و گروه صنعتی گلرنگ) در حال مذاکره و عقد قرارداد هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این پس از مذاکرات اخیر با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، خواهان افزایش سهم املاک مسکونی در بازار سرمایه هستیم. همچنین دستور افزایش سرمایه بانک مسکن را از رئیس جمهور دریافت کردیم.

وی یادآور شد: بر اساس هدف، تا پایان امسال بانک مسکن دیگری خواهیم داشت. پس از مذاکرات اخیر با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، اصرار داشتم که منابع مالی سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در بانک مسکن لحاظ شود تا شاهد چرخه مالی این موضوع باشیم. بخش در بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن همچنین گفت: در خصوص پرونده‌های ابربدهکاران بانکی که ۱۳ سال است نه تنها بانک مسکن بلکه کل آن در دادگاه رسیدگی می‌شود، رای نهایی با پیگیری‌ها صادر شده است. شبکه بانکی کشور از این تصمیم منتفع شده است.»

حسینی با بیان اینکه گروه اعظم یکی از پرونده های شبکه بانکی است، ادامه داد: پس از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون درهم قضاوت این گروه محکوم شدند و به عبارتی ۲۲ تلاش در سیستم بانکی انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا