ورزشی

ربات نیستیم که اشتباه نکنیم/ به راهم در تراکتور ادامه می‌دهم

علیرضا بیرانوند پس از دیدار تراکتورسازی مقابل مس رفسنجان که با برتری ۲ بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید، گفت: به تیم بزرگ تراکتورسازی و هواداران بزرگ این تیم تبریک می گویم. رکورد خوبی برای هواداران و باشگاه تراکتورسازی بود. ۹ سال بود که آنها همیشه اولین بازی خود را نمی بردند. به آنها تبریک می گویم. قبل از بازی به بچه ها گفتم که شروع خوب پایان خوبی هم دارد. خدا را شکر می کنم که امروز این اتفاق افتاد. دست کادرفنی، بازیکنان، هواداران و کسانی که امروز در کنار ما بودند را می بوسم. ممنون از هوادارانی که امروز ما را نادیده نگرفتند. می دانم اگر جاده نزدیکتر بود خیلی بیشتر کمک می کردند.

وی ادامه داد: مطمئنم هواداران تراکتور امروز خیلی خوشحال هستند چون می خواستند اولین بازی خود را ۹ سال با برد شروع کنند تبریک می گویم مثل همیشه فقط یک روز بعد از برد برای جشن گرفتن فرصت داریم. تیم خوبی است و ما قول می دهیم که روز به روز پیشرفت کنیم.

وی درباره محبوبیتش در بین هواداران تراکتورسازی گفت: نظرشان لطف دارد. دست تک تکشون رو میبوسم می دانم سال بسیار سختی در پیش داریم، به خصوص من، بچه ها و این تیم که باید در سه جبهه برای سربلندی و موفقیت باشگاه بزرگ تراکتورسازی بجنگیم. مطمئنم با بازیکنانی که تراکتور جذب کرده، هواداران، کادرفنی و رسانه ها انتظار دارند این تیم مدعی بسیار خوبی باشد. امیدوارم اتفاقات خوب زیادی بیفتد و بتوانیم مردم تبریز را خوشحال کنیم.

بیرانوند افزود: آنچه هواداران می خواهند اتفاق بیفتد قهرمانی است. تیم های دیگری هم هستند و به هر حال سرمایه گذاری زیادی کرده اند و بازیکنان خیلی خوبی آورده اند. این نشان می دهد که لیگ جذابی داریم. امروز نشان دادیم که بازی های خوبی در لیگ برتر خواهیم داشت. امیدوارم بتوانم مردم و هواداران تراکتورسازی را خوشحال کنم. امیدوارم از ما حمایت کنند. من همیشه می گویم تیمی که در طول فصل کمتر ببازد می تواند مدعی باشد. این را به بچه ها هم گفته ام. امیدوارم به نباختن عادت کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم.

دروازه بان تراکتورسازی گفت: من یک بازیکن حرفه ای هستم و تمام تمرکزم را روی تیمی که در آن حضور دارم متمرکز می کنم. الان تمام تمرکزم روی تراکتور است و به چیزی توجه نمی کنم. من مطمئنم همه کسانی که از نظر فنی، اخلاقی و … به من انتقاد می کنند، حق دارند.

بیرانوند ادامه داد: به هر حال ما گاهی اشتباه می کنیم. ما ربات هایی نیستیم که اشتباه نکنیم، اما آنقدر قوی هستیم و باید قوی فکر کنیم که اگر اشتباه کردیم، بتوانیم ادامه دهیم. شاید بیرانوند از نظر هواداران و رسانه ها اشتباه کرده و شاید اشتباه او اخلاقی باشد. شاید به هواداران بی احترامی کردم. عذرخواهی می‌کنم اما به راهم ادامه می‌دهم و نشان داده‌ام که هر چه بیشتر تمرکز کنم، می‌توانم موفق‌تر باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا