ترندهای روز

ربودن دختر ۲۰ساله با تهدید وینچستر در فارس

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری جوان ۳۰ ساله ای خبر داد که دختر جوانی را در یکی از مناطق اطراف شیراز ربوده و به زندان انداخت.

سردار رهام بخش حبیبی امروز ۲۰ خرداد: ۷ فروردین ماه امسال فردی با اسلحه وینچستر در یکی از خیابان های شیراز تهدید کرد. پراید متعلق به مرد جوانی است و دزدیده شده و فرار می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار داده و بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: سارق فراری که سرنخی از خود نگذاشته بود، ۲۴ اردیبهشت ماه، دختری ۲۰ ساله را در یکی از محله های شهر شیراز ربوده و به دلیل اختلافات قبلی به مکان نامعلومی منتقل می کند.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در جریان پیگیری موضوع روز گذشته با اقدامات فنی از محل اختفای متهم اطلاع پیدا کردند.

حبیبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به سرعت به مخفیگاه متهم که در یکی از شهرهای اطراف شیراز بود رفته و متهم را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم از اراذل و اوباش درجه یک است که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، نزاع باندی، قدرت نمایی با سلاح سرد، ضرب و جرح عمدی و تهدید است. و نافرمانی از مأموران.

حبیبی با بیان اینکه در پیگیری های بعدی دختر ربوده شده به سلامت و در یکی از مناطق اطراف شیراز رها و به خانواده اش تحویل داده شد، گفت: پراید سرقت شده کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان بدانند که اینگونه اقدامات با پاسخ قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت اجازه نمی دهند امنیت روانی مردم خدشه دار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا