ترندهای روز

ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش پس از دریافت گزارش فقدانی زن ۲۶ ساله در یکی از کلانتری های تهران، پرونده به پلیس آگاهی پایتخت ارجاع و به پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد. به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. گرفت در تحقیقات اولیه مشخص شد فقدان شش ماه پیش از همسرش طلاق گرفته و چند روزی است که با مرد جوانی در ارتباط است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند این زن با مرد جوانی در جنوب شرق تهران قرار ملاقات داشته اما از آنجا اثری از وی نیست، گفت: اقدامات برای شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت. و کارآگاهان به زودی مخفیگاه را پیدا کردند. این فرد شناسایی شد. در ادامه هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای مربوطه به عمل آمد و در پی آن ماموران مرد جوان را دستگیر و در یک عملیات ضربتی زن گمشده را سالم پیدا کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از مظنون دستگیر شده گفت: این فرد در بازجویی های به عمل آمده اعتراف کرد که به قصد ازدواج با زن جوانی رابطه دوستی داشته اما به دلیل مخالفت خانواده این زن، وی را فریب داده و او را اعزام کرده است. به مخفیگاهش در شرق تهران

ولی پور گودرزی گفت: با توجه به پیدا شدن دختر فقدانی، وی به خانواده اش تحویل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای ناحیه ۲۷ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا