بانک و بیمه

رتبه اول پست بانک خوزستان در توزیع ارز اربعین| ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شده است

علیرضا مهرآبادی در حاشیه چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر وی تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک دولتی در کشور فعالیت می کند. حدود ۴۰۰ شعبه در شهرها و بیش از ۶۰۰۰ نقطه تماس فعال در مناطق روستایی دارد که به طور مستقل زیرمجموعه ای از شعب پست بانک هستند.

وی گفت: حدود ۱۸ شعبه مستقل پست بانک و ۲۵۷ باجه بانک روستایی در خوزستان وجود دارد.

رئیس امور شعب پست بانک خوزستان با اشاره به عمده خدمات ارائه شده در باجه های این بانک گفت: تمامی خدمات پایه بانکداری روستایی در یک سیستم اجتماعی سطح بالا به مردم ارائه می شود که عملاً ایاب و ذهاب مشتری را ایجاب می کند. ” . هیچ ارتباطی بین شهر و روستا وجود ندارد.

مهرآبادی افزود: همچنین بیش از ۱۸۰ دستگاه صدور کارت در روستاها برای صدور کارت بانکی الکترونیکی نصب شده است تا مشتریان در روستاها از خدمات بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، در درگاه های دیگر از جمله خودپرداز به مشتریان سایر بانک ها خدمات ارائه می کنیم.

انجام بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار معامله روستایی

به گفته رئیس امور شعب پست بانک خوزستان، بیش از ۱۲۶ دستگاه خودپرداز در خوزستان نصب شده است که از این تعداد بیش از ۱۱۰ دستگاه در روستاهای استان مستقر هستند و در مناطق روستایی بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تراکنش انجام می شود. ماهانه از طریق این دستگاه ها انجام می شود و در مجموع حدود ۵۰۰۰ تراکنش الکترونیکی در پست بانک خوزستان انجام می شود.

مهرآبادی ادامه داد: از آمار تصادفات و گزارش اخیر پلیس راهنمایی و رانندگی، اثربخشی خدمات را می توان دریافت که نیازی به رفت و برگشت برای خدمات بانکی نیست. در هر صورت یک میلیون سفر در ماه کاهش می یابد و باعث صرفه جویی در هزینه های عمومی، هزینه های جاده ای، تصادفات و غیره مردم می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه بانکی نیز وظایفی داریم، تصریح کرد: مانند سایر بانک ها تسهیلات ازدواج، زایمان، مسکن شهری، مسکن اجتماعی، ودیعه مسکن، کار در منزل و تسهیلات برای مشتریان کم بهره امدادی و بهزیستی داریم. در طول سال پرداخت می شود.

رئیس شعب پست بانک خوزستان گفت: در سال‌های اخیر تقریباً ۱۰۰ درصد تعهدات در بخش‌های مختلف انجام شده و اکنون در حال انجام و پرداخت است.

مهرآبادی افزود: علاوه بر این، مانند سایر بانک ها، خدمات بانکی و تسهیلات عمومی مشترک داریم و مشتریان عام زیادی داریم که در حوزه شهرهای صنعتی، مناطق اقتصادی و مانند آن استفاده و استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه اینترنت بانک و موبایل بانک یک سامانه فعال، پویا و مدرن در حوزه درگاه های الکترونیکی است، گفت: سامانه پست بانک یکی از سامانه های خوب بانکداری الکترونیکی است و بیش از ۲۲۰ هزار مشترک در خوزستان داریم که به آن می پردازیم. امیدوارم بتوانیم خدمات ارائه دهیم. “برای ارائه مراقبت بهتر و بهتر به مردم در مناطق روستایی.”

مدیر امور شعب پست بانک خوزستان تعامل با روستاییان را یکی دیگر از خدمات مهم خواند و افزود: برای اولین بار در نظام بانکی استان در زمینه طرح های درآمدزایی، خرید خودرو، تجهیزات کار و حمل زباله از ماشین آلات. و امکانات مورد نیاز روستاییان خدمات کم بهره و بلند مدت به روستاهای خوزستان ارائه کرده ایم و این تعاملات ادامه دارد.

رتبه اول پست بانک خوزستان در توزیع ارز اربعین

به گفته مهرآبادی، در سال ۱۴۰۳ با توزیع وجه نقد بین بیش از ۸۸ هزار و ۵۸۵ نفر، بانک پستی خوزستان در اربعین رتبه اول ارز اربعین را در بین بانک های پستی کشور و در بین بانک های خوزستان کسب کرد. همچنین دو برابر ابربانک ها قدرت توزیع ارز داشتیم و افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را داشتیم.

وی گفت: در بیش از ۱۰۰ روستای خوزستان پول توزیع کردیم و از رفتن مردم به شهر جلوگیری کردیم. توزیع پول در تاریک ترین مناطق روستایی، در بازارها و پایانه های مرزی صورت می گرفت.

رئیس امور شعب پست بانک خوزستان درباره اقدامات در حوزه ساخت و ساز مسکن روستایی گفت: سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی برای ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی پرداخت کردیم.

مهرآبادی ادامه داد: برای پرداخت تسهیلات مسکونی روستایی محدودیتی نداریم و امیدواریم در کار تسریع شود تا مانند سال گذشته در حوزه پرداخت تعهد ۱۰۰ درصدی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا