ترندهای روز

ردپای جدید از قاتل سریالی زوج‌های جوان/ آیا هیولای فلورانس شناسایی می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

بین سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۵، یک قاتل زنجیره‌ای به نام «هیولا فلورانس» توسط رسانه‌ها، ۸ زوج جوان را در منطقه توسکانی ایتالیا به قتل رساند. قاتل مخوف در تمام جنایات خود از تپانچه برتا استفاده می کرد. زوج های جوانی را افق میهن می کرد که برای تفریح ​​به مناطق خلوت اطراف شهر رفته بودند و در ماشینشان بودند. این قاتل زوج های جوان را با شلیک گلوله می کشد و قسمت هایی از بدن آنها را می کند.

جنایات این مرد مردم توسکانی در فلورانس ایتالیا را ترسانده بود، اما هیچ کس نمی دانست هیولای فلورانس کیست. در این پرونده افراد زیادی دستگیر شدند اما بعدا مشخص شد که همه آنها بی گناه هستند.

جنایات هیولای فلورانس تا سال ۱۹۸۵ ادامه داشت تا اینکه زنی فرانسوی به نام نادین را که برای تفریح ​​به ایتالیا سفر کرده بود، هدف قرار داد. این زن با مردی به نام ژان میشل در یک کمپ تفریحی سوار بر خودرو بود که هر دو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند و پس از آن جنایات وحشتناک هیولای فلورانس به طرز عجیبی پایان یافت. تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل مخوف ناموفق بود، اما اکنون پس از گذشت بیش از نیم قرن از اولین جنایات این قاتل افسانه ای، یک پزشک برجسته ایتالیایی به نام لورنزو آیوینو که در ایالات متحده در بخش انکولوژی و هماتولوژی کار می کند. اطلاعات جدیدی به دست آورده است. . او نمونه‌ها را تجزیه و تحلیل کرد. گلوله‌های باقی‌مانده در صحنه قتل آخرین زوج ادعا می‌کنند که بررسی این دینا می‌تواند به کشف رازهای هیولای فلورانس کمک کند. اکنون با این یافته علمی جدید، برخی از خانواده های قربانیان امیدوارند که هویت این قاتل مخوف کشف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا