ترندهای روز

رسانه معروف، رئیس جمهور آینده ایران را معرفی کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

یورونیوز در گزارشی با اشاره به چالش های پیش روی دولت ایران پیش بینی کرد که مسعود مزیکیان در دور دوم ایران تحلیلات پیروز خواهد شد.

رسانه های معروف رئیس جمهور آینده ایران را معرفی کردند

یورونیوز مدعی شد:

از یک سو، ایران برای اولین بار پس از چند دهه وارد یک رویارویی مستقیم نظامی با اسرائیل تحت رهبری نتانیاهو شده است.

از سوی دیگر، قدرت‌های اروپایی با تشدید فشارها بر ایران برای ارائه توضیحی درباره آثار اورانیوم کشف‌شده در سایت‌های اعلام نشده‌اش و درخواست از ایران برای یافتن راه‌هایی برای همکاری بهتر با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به طور فزاینده‌ای با طرح‌های تهران مخالفت کرده‌اند.

بعید است که دولت بایدن با سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تر خود، مدت طولانی‌تری در قدرت بماند. از سوی دیگر، روسیه تحت رهبری ولادیمیر پوتین در نهایت ممکن است مجبور به پذیرش صلح با ولودیمیر زلنسکی از اوکراین شود که به طور بالقوه می تواند پایانی بر حمایت آشکار روسیه از جمهوری اسلامی باشد که کاملاً بر اساس منافع ملی روسیه انجام می شود. .

رسانه های معروف رئیس جمهور آینده ایران را معرفی کردند

پزشکان که اغلب به او برچسب اصلاح طلب می زنند، می توانند با تضمین برخی آزادی های اجتماعی برای جوانان مانند رفع حجاب و ارائه برخی آزادی های نسبی در جامعه، از تبدیل خشم مردم به نفرت جلوگیری کنند.

مجیکیان که وزیر دولت اصلاحات محمد خاتمی بود در روزی که مشارکت مردم کمتر از ۴۰ درصد بود توانست نزدیک به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار رأی کسب کند و با پیشی گرفتن از سعید جلیلی به دور دوم ایران تحلیلات راه یابد. ایران تحلیلات با او

اصلاح طلبان و اعتدال گرایان دولت حسن روحانی دست به دست هم داده اند تا بخشی از ۶۰ درصد را برای تضمین حضور پزشکان در دفتر ریاست جمهوری قانع کنند.

اما سپردن دولت به سعید جلیلی به دلیل موقعیت پیشرو در «خصومت با غرب» و مخالفت صریح وی با پیوستن به معاهدات بین‌المللی مانند گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و ​​مبارزه با اشاعه مبارزه می‌کند. این الزام را حذف نمی کند.

سیاست در ایران آنقدر پیچیده است که مشارکت لحظه آخری تعجب آور نیست. در واقع هر ناممکنی را باید در سیاست ایران ممکن دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا