اخبار اقتصاد ایران

رشد اقتصادی کشور در نیمه اول امسال به ۷ درصد رسیده است

سخنگوی دولت گفت: انتظار می رود مانند همکاری های قبلی بتوانیم از برآوردهای غیرواقعی منابع در تصویب بودجه خودداری کنیم. علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: در روز دانشجو امسال بیش از نیمی از هیئت وزیران در دانشگاه های سراسری حضور یافتند. کشور، و به دلیل […]

سخنگوی دولت گفت: انتظار می رود مانند همکاری های قبلی بتوانیم از برآوردهای غیرواقعی منابع در تصویب بودجه خودداری کنیم.
جلوگیری کردن
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: در روز دانشجو امسال بیش از نیمی از هیئت وزیران در دانشگاه های سراسری حضور یافتند. کشور، و به دلیل اینکه برخی از اعضا چندین جلسه داشتند، در مجموع بیش از ۳۰ جلسه داشتند. بین دانشجویان و اعضای دولت برگزار شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر کمیسیون تلفیق مجلس درباره کسری ۵۰۰ حمت در بودجه، گفت: گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بودجه کل سال آینده مثبت بود و ممکن است نمایندگان نظرات متفاوتی داشته باشند. دولت سعی کرده منابع و هزینه ها را به طور واقع بینانه پیش بینی کند.
سخنگوی دولت گفت: انتظار می رود مانند همکاری های قبلی بتوانیم از برآوردهای غیرواقعی منابع در تصویب بودجه خودداری کنیم. امیدواریم بسته به این همکاری بتوانیم بودجه مناسبی برای سال آینده داشته باشیم تا منجر به رشد اقتصادی، اجرای فاز اول برنامه هفتم توسعه و جلوگیری از تورم شود.
به گزارش تسنیم؛ بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی گفت: هدف گذاری دولت در توسعه سیاست خارجی بر توسعه همکاری های اقتصادی است و همین موضوع مورد توجه دیپلماسی همسایه و کشورهای همسایه بوده است. این تعاملات چندجانبه نیز تاثیرات زیادی داشته و به تحقق رشد اقتصادی کمک کرده و در نیمه اول امسال به رشد ۷ درصدی رسیده ایم. در ۸ ماهه امسال ارزش صادرات به کشورهای همسایه با ۱۲ درصد افزایش به ۱۸ میلیارد دلار رسید و کل مبادلات تجاری در این مدت به ۳۸ میلیارد دلار رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا