ارزهای دیجیتال

رشد انفجاری در انتظار قیمت بیت کوین

به گزارش ایران تحلیل:






یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال افزایش تاریخی قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است و انتظار دارد با رسیدن محدوده معاملات بیت کوین به پایین ترین حد در هشت سال گذشته، قیمت به سرعت افزایش یابد.



به گزارش ایران تحلیل، یک استراتژیست معروف ارز دیجیتال که به دلیل پیش بینی های قابل توجه قیمت بیت کوین شهرت دارد، معتقد است که بیت کوین در آستانه کاهش است. یک پرش بزرگ این در قیمتی است که منجر به بالاترین حد قیمت (بالا کردن بالا) می شود. این تحلیلگر با نام مستعار (TechDev) شناخته می شود و ۴۵۶۲۰۰ دنبال کننده دارد پلتفرم Xادعا می کند که محدوده معاملات بیت کوین به پایین ترین سطح خود در هشت سال گذشته در نمودار پنج روزه رسیده است.


نشانه های افزایش قیمت بیت کوین چیست؟

او توضیح می دهد که محدوده معاملات محدود در طول یک روند صعودی این نشان می دهد که خریداران در حال نزدیک شدن به سطح قیمت فروشندگان هستند. این فشرده سازی اغلب منجر به فوران می شود. او بیرون باندهای بولینگر لگاریتمی به تجزیه و تحلیل تاریخچه نوسانات استفاده از قیمت بیت کوین این تحلیلگر می گوید فشرده سازی صعودی پنج روزه بیت کوین به بالاترین سطح خود در هشت سال گذشته رسیده است، به این معنی که یک حرکت تاریخی قریب الوقوع است.

به عنوان یک منطقه معاملات بیت کوین سقوط می کند، TechDev پیش بینی می کند که خروج احتمالی بعدی منجر به افزایش سریع قیمت ها خواهد شد. او به نموداری از عرضه پول بیت کوین (BTC) در مقایسه با عرضه پول M1 اشاره می کند که تحلیلگران می گویند اخیراً «خروجی» را تجربه کرده است. [از محدوده معاملات] کاملا استاندارد بود. به گفته TechDev، این واگرایی نشان می دهد که قیمت بیت کوین برای یک قیمت آماده است پرش سهموی [قیمت به شدت بالا رود] مشابه بازارهای گاوی ۲۰۱۷، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۳ است.

او بر اهمیت تعیین محدوده معاملات بیت کوین در مقابل معاملات تاکید کرد عرضه پول M1 عرضه پول M1 نشان دهنده مقدار نقدینگی است سیستم مالی آمریکا گنجانده شده است پول فیزیکی، سپرده های جاری و سایر سپرده های قابل پرداخت او خاطرنشان می کند: «بیت کوین تنها پس از خارج شدن قیمت از محدوده عرضه پول M1 به اوج خود رسید دوره تثبیت (حرکت در یک محدوده قیمت) طولانی تر است و به دنبال آن روند صعودی همچنین طولانی تر خواهد بود. نکته قابل توجه، خروج بیت کوین از محدوده معاملاتی اخیر پس از طولانی ترین دوره تثبیت آن تا به امروز رخ داد.

این انحراف از محدوده معاملات، پایان یک دوره پنج ساله این اصلاح قیمت بیت کوین را در برابر عرضه پول M1 نشان می دهد. برای اولین بار از سال ۲۰۱۷، بیت کوین [در برابر M1] دوباره تکانشی شده است. ما هرگز ندیده ایم که بیت کوین به این شکل از محدوده معاملات خارج شود.

نظر جامعه ارز دیجیتال در مورد این پیش بینی قیمت بیت کوین

جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل سابقه درخشان از TechDev او تحلیل های خود را از نزدیک دنبال می کند و پیش بینی های دقیق قیمت بیت کوین را انجام می دهد. آخرین تحلیل او توجه و گمانه زنی های قابل توجهی را به خود جلب کرده است قدم بعدی بیت کوین هیجان زده است معامله گران و سرمایه گذاران محتاطانه خوشبین هستند و منتظر خروج احتمالی بیت کوین از محدوده معاملات و احساسات کلی بازار هستند. با احتیاط مثبت است.

پیش بینی TechDev بر اساس افزایش تاریخی آینده قیمت بیت کوین، پتانسیل افزایش ناگهانی و قابل توجه قیمت برجسته می شود. محدوده معاملاتی فشرده و فشرده و همچنین خروج اخیر از آن در برابر عرضه پول M1، احتمال یک روند صعودی قابل توجه را تقویت می کند. با نگاهی دقیق انجمن ارزهای دیجیتالحرکت بعدی قیمت بیت کوین ممکن است پایه و اساس دوره جدیدی از فعالیت بازار باشد که یادآور این موضوع است بازارهای صعودی تمام شد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا