ارزهای دیجیتال

رشد انفجاری قیمت بیت کوین در بازار ارز های دیجیتال نزدیک است

به گزارش ایران تحلیل:






یک تحلیلگر ارز دیجیتال انتظار دارد که قیمت بیت کوین طی هفت تا ده روز آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد.



به گزارش ایران تحلیل، یک تحلیلگر ناشناس ارزهای دیجیتال با نام مستعار Credible با ۳۹۶۱۰۰ دنبال کننده خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال می گوید قیمت بیت کوین ممکن است تا ۶۲۰۰۰ دلار کاهش یابد، قبل از اینکه یک صعود سهموی دیگر به اوج های جدید آغاز شود.

هدف قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

Credible توضیح داد: «کف قیمت بیت کوین اکنون در محدوده ۶۰۰۰۰ دلار است (در صورت معکوس شدن) و به طور واقع بینانه زیر ۶۲۰۰۰ تا ۶۳۰۰۰ دلار نخواهد بود (اگر حتی به آن سطح برسد). به احتمال زیاد این سطح به خوبی کار خواهد کرد. علاوه بر این، ۷ تا ۱۰ روز دیگر طول می‌کشد تا شاهد جهش بسیار قوی بیت کوین با قیمت هدف ۱۰۰۰۰۰ دلار باشیم.

طبق پیش‌بینی Credible، افزایش قیمت بیت‌کوین باعث می‌شود معامله‌گران ارزهای رمزنگاری شده، دارایی‌های آلتکوین خود را بفروشند تا به عقب برسند.

Credible می‌گوید: «قیمت بیت‌کوین در حال ایجاد یک شمع از قدرت مطلق است که آنقدر بزرگ و قوی است که توجه کل بازار ارزهای دیجیتال برای مدتی به بیت‌کوین جلب می‌شود و نقدینگی از ۱۰ میلیون آلت‌کوین دیگر (از جمله Dogecoin) شروع به جریان می‌کند. از آنها می آید) و به بیت کوین سرازیر می شود زیرا بیت کوین شروع به انفجار کرده است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً تحلیل داده ها و اخبار مرتبط است و این مجموعه هیچ گونه پیشنهاد معاملاتی را در اختیار خوانندگان عزیز قرار نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا