اخبار بورس

رشد بیش از ۵۰ درصدی ثتران را کنفرانس لازم کرد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامتو این روزا تاران یکی از سهامی است که در بازار رشد کرد رشد بیش از ۵۰ درصد برای ۱۵ روز متوالی به دست آمد برای تجربه و به همین منظور امروز شنبه ۲۱ بهمن در ماه ۱۴۰۲ ساتران برای برگزاری کنفرانس و توضیح نوسانات قیمت متوقف شد.

اکنون تاران وی باید حداکثر ظرف مدت دو روز کاری به سوالات و شبهات مطروحه در سامانه تدان رسیدگی و پاسخ دهد.

بررسی ها نشان می دهد که رشد بزرگ قیمت سهم تقریبا از ابتدای ماه جاری آغاز شده است. در طول یک بهمن در این ماه قیمت هر سهم ستران ۸۸۱ تومان در ۱۹ بود بهمن ماه امسال به ۱۳۴۴ تومان رسید و آن هم رشد ۵۲ درصدی متوقف شد.

نکته اینجاست که بررسی ها از ایران تحلیل نشان می دهد که هیئت مدیره از ابتدای آذرماه متشکل از سهامداران عمده بوده است. تاران تغییراتی صورت گرفته و کدهای واقعی به لیست سهامداران عمده این نماد اضافه شده است. ما به بررسی این موضوع ادامه خواهیم داد.

بررسی سهامداران بزرگ واقعی تاران در این روز (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) نشان می دهد که در حال حاضر سه سهامدار عمده واقعی در هیئت مدیره این سهم وجود دارد.

اولین سهامدار واقعی مطابق تصویر زیر زهرا قربان گل این است که وی تا ۳۱ سپتامبر سال جاری ۲۱.۶ میلیون سهم و ۱.۲ درصد از سهام ثتران را در اختیار داشت. این میزان در آخرین روز معاملاتی به ۲۲ میلیون سهم رسید که نشان دهنده سهم ۱.۲۱ درصدی است.

اما در مورد دو سهامدار واقعی دیگر باید حرف دیگری زد دوم شخص واقعی که در حال حاضر ۲۰.۶ میلیون سهام ثتران را در اختیار دارد که ۱.۱۴ درصد از سهام ۸ را نشان می دهد. بهمن ماه به جمع سهامداران عمده واقعی ساتران پیوست. از آن تاریخ، او کمتر از ۱ درصد از سهام ساتران را در اختیار داشت. تحقیقات نشان می دهد که او در هیچ نمادی غیر از سطران دخالت نداشته است. پس از حضور این شخص حقیقی در هیئت سهامداران عمده حقیقی، فست ساترن رشد اصلی خود را آغاز کرده است.

سوم شخص واقعی همچنین، او در حال حاضر ۱۸.۳ میلیون سهم ثتران را در هشتم دارد که ۱.۰۲ درصد از مالکیت را نشان می دهد. آذر ماه در شورای سهامداران ظاهر شده است. او تا ۲۶ دی ماه مالک ۲۱.۳ میلیون سهم ثتران است که ۱.۱۸ درصد از کل سهام را شامل می شود و از این تاریخ به هر دلیلی تصمیم به کاهش سهام گرفته است. بررسی ها نشان می دهد که این سهامدار در جایی غیر از ثتران سهام نداشته است.

اما این دو نفر چه کسانی هستند؟

با توجه به اینکه این دو نفر به جز تاران آنها در هیچ نماد دیگری سهام نداشتند، بنابراین می توان گفت که این دو کد واقعی احتمالاً قبل از تبدیل شدن به گروه سهامداران عمده حقیقی ثتران، کمتر از یک درصد از سهام ثتران را در اختیار داشتند. در پایان سهامداران ساتران را بررسی کنید شهریور ماه امسال حکایت از آن دارد که در این نماد ۶ نفر حقیقی کمتر از ۱ درصد سهام ثتران را در اختیار داشتند. این افراد عبارتند از:

حدیثه وجدان (۰.۹۵ درصد)، پرهام حاجی ابوالحسنی (۰.۹۴ درصد)، حسن حسینی (۰.۸۳ درصد)، معصومه مختاری (۰.۶۷ درصد)، علیرضا اسماعیلی رنجبرزاده (۰.۶۳ درصد) و یوسفعلی دیانتی ثمرین (۰.۵۹ درصد)

بنابراین به احتمال زیاد دو نفر از این شش نفر سهام تتران را خریداری کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا