بانک و بیمه

رشد تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران در سمنان

بازار، گروه استانی: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است و افزودن سه میلیون مشتری در یک سال نشان می‌دهد که این بانک با اقدامات خود در حوزه خدمات الکترونیک مانند الکترونیک نیز توانسته رضایت خوبی را در بین مردم ایجاد کند. سفته.

با شهریار سکوتی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر در استان سمنان درباره عملکرد این بانک در استان به گفت و گو نشستیم. در این گفتگو به موفقیت های بانک قرض الحسنه نیز نگاهی انداختیم. مهر ایران را در سطح کشور شروع می کنیم.

تنظیمات را توضیح دهید

تعداد کل وام های پرداخت شده توسط بانک قرض الحسنه مهر در استان سمنان ایران در سال ۱۴۰۱، ۳۴۳۰۰ مورد وجود داشت که این رقم در سال ۱۴۰۲ با رشد ۶۷ درصدی به ۵۷۲۹۲ مورد افزایش یافت.

کل مبلغ وام بانکی مهر ایران در استان سمنان در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۷۳۸۳ میلیارد ریال داشت که این رقم در سال ۱۴۰۲ به ۳۸۲۶۴ میلیارد ریال افزایش یافت که نشان از رشد بیش از دو برابری و نقش این بانک در حوزه تسهیلات استان سمنان دارد.

تعداد کل وام های پرداخت شده در بانک بدون ضامن مهر در سال ۱۴۰۱، ۳۷۹۹ مورد در استان سمنان ایران وجود داشت که این شاخص در سال گذشته به ۱۳۳۴ مورد افزایش یافت.

مبلغ وام پرداختی بانک قرض الحسنه بدون ضامن مهر در استان سمنان ایران در سال ۱۴۰۱ این رقم یک هزار و ۱۳۱ میلیارد ریال بوده و در سال گذشته این رقم به چهار هزار و ۹۹۱ افزایش یافته است.

در زمینه خدمات الکترونیک توضیح دهید

در راستای ارتقای خدمات آنلاین با هدف افزایش رضایت مشتریان و راه اندازی به موقع کار مردم، در سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۶۸۱ حساب آنلاین در استان سمنان افتتاح شد که این شاخص در سال گذشته به ۲۴.۳۶ افزایش یافت.

سال گذشته ۱۱۹ فقره وام ازدواج به ارزش ۲۴۶ میلیارد ریال در استان سمنان پرداخت شد.

تعداد فایل های وام اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر در ایران، استان سمنان در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۰۰۰۳۱۴ مورد داشت که در سال قبل به ۲۷۶۹۹ مورد افزایش یافت و در این شاخص نیز شاهد رشد قابل توجهی هستیم.

آیا تعداد کاربران شما افزایش یافته است؟

تعداد کاربران موبایل بانک مهر ایران در استان سمنان در ۱۴۰۱; سال گذشته ۳۰ هزار و ۶۶۲ نفر بود که به ۴۷ هزار و ۳۶۷ مورد افزایش یافت. همچنین در سال گذشته شاهد بهبود خدمات در بستر اینترنت با هدف کاهش تعداد مراجعات بانکی بودیم.

در راستای خدمات الکترونیکی بانک قرض الحسنه مهر در استان سمنان ایران نیز در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶ فقره سفته الکترونیکی صادر شد که در سال گذشته این شاخص به ۲۳۲۶ رسید. مهر ایران توانست رضایت مشتریان خوبی را کسب کند.

در بخش وام های حمایتی و ازدواج و غیره چطور بودید؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران سال گذشته ۱۱۹ فقره وام ازدواج به ارزش ۲۴۶ میلیارد ریال به زوج های استان سمنان پرداخت تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند. بانک قرض الحسنه در زمینه وام های کودک نیز نمایندگی دارد مهر ایران در سال گذشته توانسته بود ۱۷۸ فقره وام به ارزش ۹۸ میلیارد ریال در سراسر استان سمنان از جمله مشوق های طرح جوانان جمعیت و بانک قرض الحسنه پرداخت کند. مهر ایران نیز به وظیفه خود در این موضوع دخالت جدی داشته است.

در سال گذشته دامنه امداد معرفی شدگان تحت بند ۳ تبصره ۱۸ کمیته امداد در استان سمنان ۱۴ فقره به مبلغ سه میلیارد ریال و مشمولان تبصره ۱۸ کمیسیون بهزیستی استان سمنان نیز ۱۶ مورد بود. به ارزش چهار میلیارد ریال

در شاخص ویژه تشکیل بسیج تبصره ۱۸ قانون اشتغال و تولید بانک قرض الحسنه مهر در سال ۱۴۰۲ در استان سمنان ایران توانست در ۲۳ مورد شش میلیارد ریال کمک به ارتش بپردازد. در زمینه تسهیلات جزء ۴ تبصره ۱۸ تولید و مشاغل شامل استخدام کمیته امداد، بهزیستی، ستاد، بنیاد برکت، صندوق نوآوری و شکوفایی در بانک قرض الحسنه سال گذشته. مهر استان سمنان توانست ۵۴۶ مورد تسهیلات میزبانی ۶۱۲ میلیارد ریالی پرداخت کند که تاثیر بسزایی در تقویت مشاغل خصوصی و کوچک روستایی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار دارد.

بانک قرض الحسنه همچنین از شرکت های خصوصی در زمینه رد دیون طبق ماده ۱۸ حمایت می کند. مهر استان سمنان در سال گذشته ۱۹۵ مورد تسهیلات به ارزش ۳۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است. مهر سال گذشته حدود ۴۰ پرونده به ارزش هشت میلیارد ریال در ایران وجود داشت.

آیا آمار کلی در مورد این موضوع دارید؟

آره؛ باید گفت که در مجموع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان و در راستای نقش خود در رونق مشاغل خانگی، تحکیم خانواده و … توانست در سال ۱۴۰۲ هزار و ۱۳۱ مورد تسهیلات بانکی به مبلغ ۱.۱۲ میلیارد ریال پرداخت کند.

تعداد مشتریان و دستاوردهایی از این دست را که موفقیت قرض الحسنه را ثابت می کند ذکر کنید مهر ایران باشد

همچنین در سال‌های اخیر اقبال عمومی به بانک قرض الحسنه وجود داشته است مهر ما به سراسر ایران سفر کردیم به گونه ای که تعداد مشتریان این بانک از ۱۴ میلیون نفر در سال ۱۴۰۱ به ۱۷ میلیون نفر در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت که رشدی ۲۰ درصدی داشت. نسبت مطالبات به هزینه های بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز از ۰.۳۸ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۰.۲۹ درصد در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است که ۲۳ درصد است که نشان دهنده عملکرد این بانک از نظر مطالبات است.

ارتقای کفایت سرمایه و حفظ نسبت در محدوده بهینه ۹.۵ درصد، اصلاح و تصویب اساسنامه بانک قرض الحسنه، اخذ موافقت شورای فقهی بانک مرکزی برای طرح های وام، شروع طرح کارمزد خدمات در محل. از کارمزد تسهیلات، کسب رتبه اول در شاخص رشد ۷۶ درصدی منابع یکی از مهمترین دستاوردهای بانک قرض الحسنه است. مهر ایران در سال ۱۴۰۲ بود.

این بانک در سال گذشته نیز با میزبانی کمتر توانسته به دستاوردهای دیگری نیز دست یابد که از آن جمله می توان به کسب رتبه چهارم در بین شعب بانکی در سود، افزایش سرمایه از ۵ به ۸.۴ میلیارد تومان و کسب عنوان با کمترین معوقه در شبکه بانکی اشاره کرد. از ۰.۳ درصد

راه اندازی نئو بانک ۲ مبتنی بر بانکداری نسل Z یکی از دستاوردهای قرض الحسنه است. مهر ایران است

افزایش شمولیت مالی قرض الحسنه، جذب سه میلیون مشتری در سال، شکستن رکورد در پرداخت وام با پرداخت بیش از سه میلیون و ۸۵۰ هزار فقره در سال، پرداخت وام فوری بدون ضامن به مبلغ ۵۰ میلیون جوایز بانکی دیگران برای ایجاد شغل، تومان می‌شوند. مهر ایران پارسال بود.

و اگر موضوعی در حوزه بانکداری مدرن است به من بگویید

گفتنی است با تلاش کارکنان بانک، پرداخت وام های ۲۰ میلیون تومانی بدون کارمزد، توسعه سیستم های اعتباری مانند مهریار، صنعت کارت، سفر کارت و بیرق کارت خوشبختانه از وام کارت کالا، برای خرید از گیرندگان منتخب تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و امکان اخذ ضمانت نامه وام از طریق پذیرش سفته الکترونیکی و اعتبار سنجی وام و سایر خدمات ارائه شده توسط بانک. مهر در سال ۱۴۰۲ ایران در کشور ما بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ نیز به دستاوردهای قابل توجهی چون ایجاد مرکز نوآوری، بهینه سازی و استانداردسازی ۷۰ شعبه در کشور، ایجاد پایگاه اطلاع رسانی تخصصی قرض الحسنه و ایجاد سامانه مرجع علمی قرض الحسنه دست یافت. حسنه، برگزاری مراسم تکریم مشتری و پرداخت. فرصت ازدواج، بچه دار شدن و رفتن پیش دکتر جشنواره نوربخش با طرح اعتبار آنلاین آنی برگزیده می شود.

راه اندازی دومین نئوبانک مبتنی بر بانکداری نسل Z، راه اندازی نئوبانک شرکت های دانش بنیان (فناوری کارت)، رتبه نهم شبکه شاپرک از نظر گردش تراکنش و رتبه پنجم شبکه شاپرک از نظر گردش مالی. از تعداد تراکنش ها، ارتقای رتبه بانک از ۱۲ به ۷ از نظر بهبود وضعیت تحویل چک و سایر دستاوردها مهر ایران در سال قبل است.

در نهایت از دیگر جوایز دریافتی بانک قرض الحسنه می توان به افزایش ۶۲ درصدی تعداد کارتخوان های مشتریان و انتخاب کوب بانک به عنوان بهترین محصول در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران اشاره کرد. مهر ایران در سال ۱۴۰۲ پیروز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا